17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2019-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.ron.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu ( 6 zadań ). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i narzędzi warsztatowych na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek będących na jego zaopatrzeniu ( 6 zadań ). 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty (dla każdego zadania oddzielnie). 3.Istotne wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1)Dostarczone urządzenia warsztatowe muszą być fabrycznie nowe w kategorii I, w pierwszym gatunku, nie używane, nie regenerowane, zgodne z dokumentacją techniczną producenta oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 2)Urządzenia elektryczne oraz mechaniczne które są używane do pracy pod obciążeniem muszą posiadać oznakowanie CE oraz deklarację zgodności zgodną z wymaganiami zasadniczymi, potwierdzającą uprawnienia do oznakowania przedmiotu umowy przez producenta zgodnie z aktualnymi przepisami. 3)Urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację urządzenia np. ilość, rodzaj, parametry, nazwę producenta itp. bez konieczności naruszania opakowania. Urządzenia muszą być dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi oraz zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych. 4)Dostawa urządzeń warsztatowych obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy transportu produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku, (dotyczy wszystkich zadań). 4.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie (zgodnie z zestawieniem, który stanowi załącznik nr 5 do projektu umowy): a)CSSP w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66; b)Jednostka Wojskowa 5308 w Koszalinie, ul. 4-go Marca 3; c)Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2; d)Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76. 5.Informacja o ofercie równoważnej: 1)Zamawiający przedstawił minimalne parametry urządzeń i narzędzi warsztatowych, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu oferty (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 3)Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu oferty (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka Pozostałe/Zamówienia publiczne/ 2019/powyżej 30000 euro informacji z otwarcia ofert , o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Kompletna oferta musi zawierać: 1)wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik do SIWZ, wzór – załącznik nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4)w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania, 5)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu serologii wraz dzierżawą dwóch analizatorów
Dodano: 2021-02-09 - PN-30/20 Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do badań z zakresu serologii wraz dzierżawą dwóch analizatorów.
Dodano: 2020-11-05 - Wideogastroskop zabiegowy
Dodano: 2020-01-16 - Dostawa montażownicy do opon samochodów osobowych, terenowych i dostawczych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2019-08-30 - dostawa montażownicy do opon samochodów osobowych, terenowych i dostawczych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2019-07-25 - Dostawa histeroskopu diagnostycznego dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).
Dodano: 2016-12-27 - Dostawa histeroskopu diagnostycznego dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Dodano: 2016-12-02