Przetargi.pl
Dostawa urządzeń i montaż kompletnej instalacji do produkcji środka dezynfekującego ścieki zawierające drobnoustroje chorobotwórcze zlokalizowanej w laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 10-072 Olsztyn, ul. Szarych Szeregów 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5241450 , fax. 089 5241477
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7 7
    10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5241450, fax. 089 5241477
    REGON: 00009266300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń i montaż kompletnej instalacji do produkcji środka dezynfekującego ścieki zawierające drobnoustroje chorobotwórcze zlokalizowanej w laboratorium Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Dostawa i instalacja kompletnego systemu do wytwarzania i dozowania środka dezynfekującego do ścieków w skład którego wchodzić będą zmiękczacz wody, zbiornik soli, elektrolizer podchlorynu sodu, zbiornik podchlorynu, pompa dozująca 2.Dostawa i instalacja minipompowni ścieków z oprzyrządowaniem w skład którego wchodzić będzie zbiornik, pompa, armatura zaporowo-zwrotna, pływak załącz/wyłącz pompy. 3.Dostawa i instalacja kompletnej szafy sterowniczej do sterowania systemem instalacji. 4.Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń 5.Rozruch instalacji systemu dezynfekcji, ścieków 6.Szkolenie pracowników w zakresie obsługi 7.Sporządzenie instrukcji eksploatacji i dokumentacji powykonawczej Podstawowe wymagania systemu instalacji: - czas pracy instalacji dezynfekcji ścieków: nie mniej niż 260 dni/rok, - nominalna ilość odprowadzanych ścieków: ~0,5-M,0m3/d, tmax = 30°C - minimalny czas kontaktu ścieków z dezynfektantem: nie mniej niż 30min. - produkcja chloru: nie mniej niż 0,6kg chloru /24h - zawartość chloru w elektrolicie: nie mniej niż 1200mg/l - zużycie soli: nie więcej niż 5,0kg/kg chloru (Szczegółowy opis systemu i zakres prac zawarty został w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 1 i nr 2 niniejszej specyfikacji) 1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą zał. nr 1, przedmiarem robót zał. nr 2. 2.Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych w stosunku do przyjętych w projekcie . W przypadku oferowania urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikacje techniczne tych urządzeń. Ocena równoważności dokonana zostanie w oparciu o następujące parametry techniczne: Dla urządzenia wytwarzającego podchloryn sodu: - wielkość produkcji chloru - osiagane stężenie chloru w elektrolicie - zużycie energii elektrycznej (kWh/kg chloru) - zużycie soli (kg/kg chloru) Dla pompy dozującej: - maxymalna wydajność (l/h) - maxymalne ciśnienie (bar) - częstotliwość dozowania dawek (dawka/min) - objętość dawki Dla pompowni: - wydajność m3/h - wysokość podnoszenia (mmH2O)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429960004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych -gwarancjach bankowych lub -gwarancjach ubezpieczeniowych. Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa wnoszona jako wadium powinna stanowić, iż: -jest bezwarunkowa, -jest nieodwołalna, -jest płatna na pierwsze żądanie nie później niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia żądania. 3.Oferent wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności - w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na poniżej podany rachunek bankowy: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie NBP O/Okr Olsztyn 42 1010 1397 0053 1113 9120 0000 z dopiskiem: Wadium Instalacja dezynfekcji ścieków w WIW w Olsztynie UWAGA: Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a także spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Zaakceptują warunki umowy (Projekt umowy Załącznik nr 6) 6.Wykonawca musi zapewnić realizację robót we wskazanym w siwz terminie 7.Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane, oraz 24 miesiące na zainstalowane urządzenia liczone od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym 8.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w siwz i jego załącznikach 9.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia-nie spełnia. 10.Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 11.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum, spółki cywilne). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). Każdy z wykonawców musi się podpisać pod pełnomocnictwem. b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnika ( lidera ) należy wskazać w formularzu ofertowym. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 12.Wykonawca może powierzyć część zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia podwykonawcy. Wówczas zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty określające, która część zakresu robót zostanie wykonana przez podwykonawcę. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty przetargowej (załącznik nr 4 do siwz). Zawierający oświadczenie Wykonawcy: - że dysponuje osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia - o akceptacji warunków umowy -do siwz (projekt umowy - załącznik nr 6 do siwz). - o posiadaniu podstawowego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia, - o pozostaniu związanym ofertą - o wykonaniu zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego - o zdobyciu koniecznych informacji potrzebnych do właściwego przygotowania oferty - o dokonaniu wizji lokalnej pomieszczeń lokalizacji przedmiotu zamówienia. - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w siwz i przyjęciu ich bez zastrzeżeń. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do siwz. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 6.Wskazanie osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia oraz osoby odpowiedzialnej za realizację robót budowlanych. Wykonawca musi załączyć kserokopię uprawnień budowlanych wraz z aktualną informacją o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wskazanej osoby odpowiedzialnej za roboty budowlane. 7.Wykaz wykonanych, (nie mniej niż 1) dostawy i instalacji systemu oczyszczania ścieków metodą chemiczną odpowiadającą przyjętej przez Zamawiającego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ich wartości dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z treścią Załącznika nr 7; 8.Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oryginał pełnomocnictw, o których mowa w części XI pkt. 7 niniejszej specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 10.Wykonany na podstawie przedmiarów robót kosztorys ofertowy (sporządzony metodą uproszczoną) zawierający ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarach .(stanowiący załącznik do formularza oferty) oraz wykaz materiałów z ich cenami. Wykonawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy po dokonaniu wizji lokalnej na terenie budowy oraz w oparciu o przedmiary robót. Kosztorys ofertowy musi zawierać wyodrębnione składniki ceny kosztorysowej do sporządzeniakosztorysów ofertowych - przetargowych i mogących wystąpić robót dodatkowych lub zamiennych: -stawki roboczogodziny bezpośredniej, -kosztów pośrednich, -zysku -kosztów zakupu do materiałów 11.Parafowany (akceptacja warunków) wzór umowy (Projekt załącznik nr 6) 12.Dowód wniesienia wadium Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, aministracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 2 do 4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 13. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.wiw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach