Przetargi.pl
Dostawa urządzeń i materiałów do instalacji sanitarnych dla Uniwersytetu Łódzkiego.

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-136 Łódź, ul. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 68
    90-136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 12870000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń i materiałów do instalacji sanitarnych dla Uniwersytetu Łódzkiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy fabrycznie nowych urządzeń i materiałów do instalacji sanitarnych dla Uniwersytetu Łódzkiego, zgodnie z cząstkowymi zamówieniami składanymi przez Zamawiającego (jednostki organizacyjne UŁ). Zamawiający z uwagi na bieżące potrzeby jednostek UŁ nie jest w stanie określić ilości i wielkości zamówień częściowych w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy wykaz zamawianych artykułów stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.Dostawa obejmuje także transport i wniesienie towaru do wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego w Łodzi oraz do magazynu Uniwersytetu Łódzkiego, który powinien zostać uwzględniony w cenie jednostkowej proponowanych artykułów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42130000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2800,00 zł. Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. Pozostałe wymagania zawarte zostały w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zgodnie z art.24 ust.1 pkt.23 ustawy, zamawiający żąda dostarczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy poniższego oświadczenia: 1) Oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt.23 ustawy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 369 z późn. zm.). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wzór treści oświadczenia zostanie opublikowany na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy – Informacją z otwarcia ofert. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 4) Ilekroć mowa o grupie kapitałowej – rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach