Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w siedzibie zamawiającego urządzeń i akcesoriów komputerowych. 2.Zamawiający nie podzielił zamówienie na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ i obejmuje następujący zakres: A. Drukarka sieciowa, laser, kolor, A3 (dodatkowo do każdej drukarki 2 komplety mat. eksploatacyjnych (tonery) o max. wydajności) szt. 2, B. Drukarka sieciowa, laser, kolor, A4 (dodatkowo do każdej drukarki 2 komplety mat. eksploatacyjnych (tonery) o max. wydajności) szt. 15, C. Drukarka laser, mono, A4 (dodatkowo do każdej drukarki 2 komplety mat. eksploatacyjnych (tonery) o max. wydajności) szt. 3, D. Drukarka przenośna, kolor (dodatkowo do każdej drukarki 2 komplety mat. eksploatacyjnych (atramenty) o max. wydajności) szt. 2, E. Urządzenie wielofunkcyjne, sieciowe, mono, laser (Drukarka, Kopiarka, Skaner - dodatkowo do każdej drukarki 3 komplety mat. eksploatacyjnych (tonery) o max. wydajności) szt. 1, F. Urządzenie wielofunkcyjne, sieciowe, mono, laser (Drukarka, Kopiarka, Skaner - dodatkowo do każdej drukarki 2 komplety mat. eksploatacyjnych (tonery) o max. wydajności) szt. 9, G. Urządzenie wielofunkcyjne, kolor, laser (Drukarka, Kopiarka, Skaner, Faks - dodatkowo do każdej drukarki 2 komplety mat. eksploatacyjnych (tonery) o max. wydajności) szt. 2, H. Pamięć PenDrive 4 GB szt. 72, I. Aparat fotograficzny szt. 1, J. Monitor 19 LCD szt. 2, K. Monitor 22 LCD szt. 2, L. Dysk twardy zewnętrzny 1TB USB 2.0 & FireWire szt. 1, M. Czytnik kart pamięci do odczytu i zapisu szt. 1, N. Zestaw: Rzutnik multimedialny z ekranem projekcyjnym zestaw 1, O. Skaner A0 szt. 1, P. Skaner A4 (stolikowy) szt. 1, Q. Zasilacz awaryjny szt. 1, R. Zestaw: klawiatura + mysz optyczna zestaw 1, 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wskazane tam znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania zamawiającego. Wszystkie wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2008 roku, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. 6. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia i wykonywani bezpłatnych napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę: 5 000,00 złotych (słownie złotych: Pięć tysięcy) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania rachunku zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: - Nazwa banku i nr konta zamawiającego: BGŻ OR Kielce 16 2030 0045 1110 0000 0114 2380 - Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce - Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń i akcesoriów komputerowych 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać zobowiązanie wypłacenia zamawiającemu przez poręczyciela lub gwaranta kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w pkt 12 niniejszego rozdziału. Gwarancja musi być bezwarunkowa i nieodwołalna. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie oznaczonej zgodnie z wzorem określonym w rozdziale X SIWZ z dopiskiem WADIUM) w siedzibie zamawiającego, pok. 146 (Kancelaria Ogólna) przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcom, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 9 lit. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: 1. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w rozdziale VI pkt 11 niniejszej SIWZ (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy), nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (data zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz na jego stronie internetowej), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 złotych, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonane zamówienia, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) spełniają wymagania zamawiającego określone w SIWZ. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w rozdziale III SIWZ oraz w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie pomocy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty które zostały wymienione w rozdziale VI SIWZ oraz informacji będących w posiadaniu zamawiającego, 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. wykonawcy łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 3 lit. b - e niniejszej SIWZ, a także łącznie składają pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ oraz łącznie wnoszą wadium, o którym mowa w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. 6. W przypadku gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a. na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę regulującą ich współpracę; b. umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c. wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: A. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i potwierdzających zgodność oferty z wymaganiami określonymi w SIWZ: 1. Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ; 2. Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta/nazwę/symbol oraz okres gwarancji w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty - opisu-specyfikacji technicznej dla każdego zaoferowanego urządzenia, potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego - w języku polskim (dopuszcza się wykorzystanie Załącznika Nr 1 do SIWZ uzupełnionego o symbole i parametry oferowanego przedmiotu zamówienia oraz o podpis wykonawcy na każdej stronie) 3. Dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3A do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy; b) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy; c) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w wyżej wymienionym terminie jego aktualności przez organ wydający; d) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); e) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); f) Wykazu dostaw (minimum jedna) odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000 złotych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, odbiorców i dat wykonania - wg wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. c, d, e, - zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 4 niniejszego rozdziału. 6. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 4, sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zasada ta dotyczy dokumentów o których mowa w pkt 2 (opis - dokumentacja techniczna). 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (w tym spółki cywilne) każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w pkt 3 lit. b - e niniejszego rozdziału. Wadium, o którym mowa w rozdziale VIII SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie wnoszą łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach