Przetargi.pl
Dostawa urządzeń GSM dla Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 472 400 , fax. 583 472 913
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 472 400, fax. 583 472 913
    REGON: 162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń GSM dla Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń GSM tj. telefonów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej. 2. Zakres zamówienia został określony w niniejszej SIWZ oraz w załączniku nr 2 formularzu rzeczowo-cenowym. 3. Liczba urządzeń określona w formularzu rzeczowo-cenowym jest szacunkowa i nie jest wiążąca dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wskazanych w formularzu rzeczowo-cenowym, bez konieczności zmiany umowy. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od liczby dostarczonych urządzeń w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych poszczególnych modeli urządzeń w ofercie złożonej przez Wykonawcę. 4. Zamawiający informuje, że jako wartość umowy zostanie przyjęta wartość obliczona jako suma iloczynów cen jednostkowych najdroższych urządzeń w każdej z grup i liczby ich sztuk. 5. Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu umowy. Wielkość zamówienia w ramach prawa opcji została przedstawiona w załączniku nr 2 - formularzu rzeczowo- cenowym. 6. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same, jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane po cenach zamówienia podstawowego 7. Minimalne wymagania dla poszczególnych grup urządzeń zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32250000-0 - telefony komórkowe 10. Wykonawca oferuje Zamawiającemu do wyboru w grupie D1 i D2 – minimum po jednym modelu urządzenia. 11. Wszystkie oferowane modele urządzeń muszą spełniać minimalne wymagania określone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca wpisuje nazwy oferowanych modeli urządzeń w formularzu cenowym w celu wykazania, że oferowane modele są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone urządzenia w okresie 12 miesięcy, liczonym od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń Zamawiającego. 13. Wraz z urządzeniami Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne producenta urządzeń oraz standardowe akcesoria znajdujące się w zestawie z każdym urządzeniem. 14. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 5 do SIWZ. 15. W przypadku gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32250000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 1 500 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: „WADIUM – dostawa urządzeń GSM, ZP/50/055/D/18” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia nie wymaga się szczególnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Formularz rzeczowo-cenowy, 3. Opcjonalnie - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Opcjonalnie -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5. Dokument zalecany do załączenia - kopia potwierdzenia wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach