Przetargi.pl
Dostawa urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31450 Kraków, ul. Ułanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 617 88 88 , fax. 12 410 43 90
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie
    ul. Ułanów 9
    31450 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 617 88 88, fax. 12 410 43 90
    REGON: 55362100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych do placówek oświatowych w projekcie „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. 2. Szczegółowy wykaz urządzeń gastronomicznych i mebli technicznych, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizacje dostaw określa Załączniki nr: 4.1. i 4.2 do SIWZ. 3. Dostawy urządzeń gastronomicznych odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia. 4. Dostawy mebli technicznych obejmować będą zakup, dostawę i montaż mebli technicznych oraz demontaż, wywiezienie i przekazanie starych mebli (w tym elektro-odpadów), do podmiotu zajmującego się zbieraniem i utylizacją odpadów, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, w ilości określonej w załączniku do umowy, w wymiarach ostatecznie określonych przez Wykonawcę, na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, montażem i demontażem, w tym w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem oraz rozładowaniem, zapewnieniem osób oraz sprzętu niezbędnego do montażu mebli technicznych w wyznaczonym miejscu. 5. Dostawy odbywać się będą w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek oświatowych wskazane w Załącznikach nr: 4.1. i 4.2. do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia urządzenia gastronomiczne były nowe, nieużywane, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych, a meble techniczne były nowe, nieużywane, sporządzone na wymiar, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych. 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia gastronomiczne i meble techniczne posiadały atest do kontaktu z żywnością PZH i spełniały wszelkie wymagania sanitarne. 9. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia gastronomiczne posiadały deklarację zgodności CE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zestawienie asortymentowo - cenowe wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (stanowiące załącznik od nr: 4.1, 4.2 do SIWZ) – dla każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, 4) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach