Sąd Rejonowy w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-950 Koszalin, ul. gen. Wł. Andersa 34
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3428609 , fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
- Data zamieszczenia: 2012-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Koszalinie
ul. gen. Wł. Andersa 34 34
75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3428609, fax. (094) 347-69-60, 342-29-07
REGON: 00032258300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń ewidencyjnych, okładek i druków dla Sądu Rejonowego w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: koperta 114x162 mm z nadrukiem adresowym i pokwitowaniem odbioru - 20 kpl.; kontrolka kar porzadkowych (A4, 100 k., oprawa introkal) - 5 szt.; wniosek o rejestrację podmiotu w KRS - 3 szt.; założyciele - załącznik do wniosku o rejestrację podmiotu w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i publicznych zoz - 2 bl.; sposób powstania podmiotu - załącznik do wniosku o rejestrację podmiotu w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i publicznych zoz - 1 bl.; organy podmiotu/wspólnicy uprawnieni do reprezentowania spółki - załącznik do wniosku o rejestrację podmiotu w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji i publicznych zoz - 6 bl.; wniosek o wykreślenie podmiotu z KRS - likwidacja, rozwiązanie/unieważnienie - 2 bl.; wniosek o zmianę danych podmiotu - 9 szt.; wniosek o zmianę wpisu w KRS - sprawozdania finansowe i inne dokumenty - 5 bl.; wniosek o zmianę wpisu w KRS - 200 szt.; zmiana organy podmiotu/wspólnicy uprawnieni do reprezentowania spółki - załącznik do wniosku o zmianę danych w KRS - 8 bl.; sprawozdania finansowe i inne dokumenty - załącznik do wniosku o wpis/zmianę danych w rejestrze przedsiębiorców - 3 bl.; likwidator, zarządca, przedstawiciel/reprezentant upadłego - załącznik do wniosku o zmianę wpisu w KRS - 2 bl.; Potwierdzenie odbioru z górną perforacją - 20 kpl.; Potwierdzenie odbioru z taśmą samoprzylepną z górną perforacją - 30 kpl.; koperta 114x162 mm z nadrukiem adresowym i potwierdzeniem odbioru - 150 kpl.; przedstawienie akt sądowi II instancji - 2 bl.; repertorium GU (200 k., introkal) - 1 szt.; wykaz wydatków, depozytów i zaliczek - 73 bl.; Pokwitowanie odbioru z górną perforacją - 10 kpl.; Pokwitowanie odbioru z taśmą samoprzylepną z górną perforacją - 10 kpl.; wykaz D (300 k., introkal) - 3 szt.; wykaz Wo (200 k., 14 wierszy, introkal) - 1 szt.; wykaz WPKZ (200 k., introkal) - 2 szt.; wykaz Wu (200 k., introkal) - 2 szt., wykaz Wzaw (200 k., introkal) - 5 szt.; zawiadomienie o ukaraniu świadka A6 - 2 bl.; karta czynności wykonawczych - 20 bl., kontrolka nadanych przesyłek (200 k., introkal) - 8 szt.; zarządzenie o przyznaniu należności (rachunek należności świadków, biegłych, tłumaczy i ławników) - 20 bl.; kontrolka wysłanych akt (100 k., introkal) - 1 szt.; kontrolka Wr (A4, 300 k., introkal) - 1 szt.; skorowidz alfabetyczny do wywiadów (100 k., introkal) -3 szt.; wykaz Nwk/Opmk/Alkk (A4, 100 k., introkal) - 2 szt.; Repertorium C-Upr (300 k., introkal) - 1 szt.; wykaz kart Nw (100 kart, introkal) - 1 szt.; wykaz KP (100 k., introkal) - 5 szt.; akta sprawy o wykroczenie (bigi, karton 250-300 g/m2 bielony, blaszki i wąsy) - 20 kpl.; wykaz Ko (6 wierszy, 300 k., introkal) - 3 szt.; wykaz KO (6 wierszy, A4, 200 k. introkal) - 4 szt.; zarządzenie o wykonaniu orzeczenia - 22 bl.; pocztowa książka nadawcza (100 k., samokopia nieprzerwanie przez wszystkie karty) - 3 szt.; wniosek o urlop - 45 bl.; oświadczenie o stanie rodzinnym, majątku, dochodach i źródłach utrzymania osoby fizycznej ubiegającej się o zwolnienie z kosztów sądowych w postępowaniu cywilnym - 20 bl., pozew - 10 bl.; akta dozoru kuratorskiego nad warunkowo zwolnionym (karton 250g/m2, bielony) - 7 kpl.; akta kary ograniczenia wolności Wo (karton 250g/m2, bielony) - 5 kpl.; wykaz listów poleconych (samokopia - nieprzerwanie przez wszystkie karty, 200 kart, 20 wierszy w układzie pionowym) - 140 szt.; repertorium Co (300 k., 5 wierszy w układzie pionowym, introkal) - 2 szt.; repertorium K (200 k., 5 wierszy w układzie pionowym, introkal) - 5 szt.; repertorium Rc (200 k., introkal) - 1 szt.; repertorium W (200 k., introkal 6 wierszy w układzie pionowym) - 6 szt.; skorowidz do kontrolki ALKK (100 k., introkal) - 1 szt.; skorowidz NWK (100 k, introkal) - 1 szt.; akta Sądu Pracy i Ubezpieczeń społecznych (bigi, karton 250-300 g/m2 bielony) - 13 kpl., okładka bielona (blaszki i wąsy, bigi, karton 270-300 g/m2) - 170 kpl; zarządzenie - 100 bl., akta o zastosowanie tymczasowego aresztowania (bielone, wklejane blaszki i wąsy, karton 270-300 g/m2) - 18 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa recept i druków dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-01-14 - Zapewnienie nieograniczonego sieciowego dostępu do elektronicznej bazy e-booków w ramach projektu: Kierunki matematyczne mogą być atrakcyjne - zamawianie kształcenia w US nr projektu POKL.04.01.02-00-161/09.
Dodano: 2015-02-10 - Zapewnienie nieograniczonego sieciowego dostępu do elektronicznej bazy e-booków w ramach projektu: Kierunki matematyczne mogą być atrakcyjne - zamawianie kształcenia w US nr projektu POKL.04.01.02-00-161/09.
Dodano: 2015-01-20 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych oraz opracowanie kampanii wizerunkowej dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2014-12-24 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 13 zadań
Dodano: 2014-12-15 - Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 15 zadań
Dodano: 2014-11-27 - Zapewnienie nieograniczonego sieciowego dostępu do elektronicznej bazy e-booków w ramach projektu: Kierunki matematyczne mogą być atrakcyjne - zamawianie kształcenia w US nr projektu POKL.04.01.02-00-161/09.
Dodano: 2014-11-25 - Druki medyczne I/9/2014
Dodano: 2014-08-14 - Dostawa druków i recept dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2014-01-27 - Wykonanie i dostawa druków medycznych, administracyjnych i naklejek dla SPS ZOZ ZDROJE w pakietach
Dodano: 2013-11-07