SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03 , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2016-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinevia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń elektrycznych wg zestawienia i opisu wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu na zdanie 51 168/51 172 Dęblin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń elektrycznych wg zestawienia i opisu wraz z rozładunkiem na wskazanym miejscu na zdanie 51 168/51 172 Dęblin. Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w przedmiocie zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset zł).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinevia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS
Dodano: 2015-04-20 - Zaprojektowanie i dostawa osłony termicznej przenośnej do stanowisk badania odporności ogniowej komory badawcze F3 Ardor i F3 Spark w Laboratorium Badań Ogniowych w Pionkach przy ul. Przemysłowej 2.
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa podzespołów i materiałów do przeglądów i napraw systemów dostępu dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. nr 52/2014/PN/WT
Dodano: 2014-05-29 - DOSTAWA SYSTEMU WIZUALIZACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU KOMPLEKSU KK 0044 WRAZ Z ELEMENTAMI DOSTOSOWANIA ISTNIEJĄCYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 6021. SPRAWA NUMER: 111/2013/PN/POIN
Dodano: 2013-11-15 - DOSTAWA SYSTEMU WIZUALIZACJI SYSTEMÓW SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU KOMPLEKSU KK 0044 WRAZ Z ELEMENTAMI DOSTOSOWANIA ISTNIEJĄCYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 6021. SPRAWA NUMER: 94/2013/PN/POIN
Dodano: 2013-11-04 - Dostawa części zamiennych, oprogramowania, narzędzi i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do napraw systemów dostępu dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa nr 85/2013/PN/WT
Dodano: 2013-10-18 - ZT3 Gniezno: Dostawa i montaż urządzeń do awaryjnego podtrzymania napięcia (UPS) dla potrzeb remontowanego budynku nr 5 (kompleks wojskowy 6068) w Siemirowicach
Dodano: 2012-09-20 - Zakup łodzi ratowniczej desantowej z przyczepą
Dodano: 2012-09-13 - Dostawa łodzi ratowniczej desantowej z przyczepą
Dodano: 2012-08-10 - DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE ZASILACZA UPS
Dodano: 2011-12-09