Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
ul. Zamkowa 16
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
REGON: 51691000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń drukujących i cyfrowych, książek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i urządzeń do integracji sensorycznej do placówek w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa urządzeń drukujących i cyfrowych, książek, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i urządzeń do integracji sensorycznej do szkół w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła – lepszy rozwój dziecka – wsparcie efektywności nauczania w SP1 i SP8 w Pabianicach” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Szkoła Podstawowa nr 1 i Szkoła Podstawowa nr 8 w Pabianicach. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający podział zamówienia na części zawierają załączniki od nr 1a do nr 1d do SIWZ. Podział zamówienie na części według następujących informacji: a) Część I - Urządzenia drukujące, graficzne i cyfrowe do SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1a do siwz), b) Część II - Książki do SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1b do siwz), c) Część III - Pomoce dydaktyczne i sprzęt do integracji sensorycznej dla SP 1 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1c do siwz), d) Część IV - Pomoce dydaktyczne i sprzęt do integracji sensorycznej do SP 8 w Pabianicach (opis zawarty w załączniku nr 1d do siwz), Wykonawca może składać oferty w odniesieniu do wszystkich w/w części. 3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) 30.23.21.00-5 - drukarki i plotery b) 38.65.16.00-9 - kamera cyfrowa c) 32.32.20.00-6 - urządzenia multimedialne d) 22.11.00.00-4 - drukowane książki e) 22.11.10.00-1 - podręczniki szkolne f) 39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne g) 39.16.21.10-9 - sprzęt dydaktyczny h) 22.83.00.00-7 - zeszyty ćwiczeń i) 37.00.00.00-8 - instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne j) 37.52.41.00-0 - gry edukacyjne k) 37.42.10.00-0 - maty gimnastyczne l) 37.42.60.00-0 - sprzęt do ćwiczeń równowagi m) 37.44.17.00-0 - piłki do ćwiczeń 3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy. b) Miejscem bezpośrednich dostaw będą siedziby placówek biorących udział w projekcie. c) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków danej placówki we wskazane miejsce w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. d) Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi montażu, konfiguracji, wdrożenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu - Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: montażu wszystkich zakupionych urządzeń, konfiguracji sprzętu do poprawnego działania, konfiguracji oprogramowania, wstępnego przeszkolenia pracowników odpowiedzialnych za działanie sprzętu i urządzeń. e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym. f) Cały sprzęt i pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu) gwarancji w wymagalnym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, gwarancją producenta (gdy nie ma wskazania minimalnego okresu gwarancji lub korzystniejszy). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 3.5. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do prowadzonej przez placówki Zamawiającego działalności dydaktycznej. W razie zaistnienia takiej potrzeby stosowne zaświadczenie zostanie wydane Wykonawcy na etapie podpisywania umowy. Sposób określania ceny ofertowej w tym przypadku został opisany w Rozdziale XII SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
Dodano: 2024-04-18 - Doposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla Przedszkola Miejskiego nr 137 w Łodzi w ramach projektu „Mali, ale doskonali”
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa pomocy dydaktycznych (2 części)
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych (2 części)
Dodano: 2023-11-23 - „Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu „Aktywna Tablica””
Dodano: 2023-11-12 - Dostawa pomocy dydaktycznych (8 części)
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu: „Podróż poza horyzonty”
Dodano: 2023-10-01 - Doposażenie pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu „Rozwój CKZ w Drzewniaku”
Dodano: 2023-05-18