Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do poradni specjalistycznych dla SPZOZ w Grójcu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Piotra Skargi 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6643081 w. 136
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Piotra Skargi 10 10
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6643081 w. 136
    REGON: 67013260700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgrojec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do poradni specjalistycznych dla SPZOZ w Grójcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa urządzeń do poradni specjalistycznych dla SPZOZ w Grójcu; szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia zad. 1 - 17757 zł netto zad. 2 - 5607 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331641008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w ogłoszeniu potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis z Krajowego rejestru sądowego firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp; 3) Certyfikat bezpieczeństwa lub deklaracja zgodności; 4) Oświadczenie wykonawcy, sprzęt jest produktem uznanych i renomowanych producentów oraz charakteryzować się wysoką niezawodnością i bezpieczeństwem użytkowania; 5) Oświadczenia wykonawcy, że sprzęt jest fabrycznie nowy ; 6) Oświadczenie wykonawcy, że sprzęt zapakowany będzie w oryginalne opakowania; 7) Oświadczenie producenta, że sprzęt spełnia parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 8) Oświadczenie producenta, o akceptacji warunków serwisu i gwarancji określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 9) Oświadczenie producenta, że w okresie gwarancji podzespoły podlegające wymienia będą wymieniane na podzespoły fabrycznie nowe; 10) Dowód uzyskania wpisu oferowanego sprzętu do rejestru wyrobów medycznych - zgodnie z art. 52 i 54 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 ze zm.) - jeżeli dotyczy. 11) Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4-6 mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone były do oferty w formie oryginałów. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp, dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach