Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość z wyposażeniem

Urząd Miasta Rabka-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. Parkowa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2676440, 2677178
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rabka-Zdrój
    ul. Parkowa 2 2
    34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 2676440, 2677178
    REGON: 00052916600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość z wyposażeniem Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Straży Miejskiej w Rabce - Zdroju urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym (Fotoradar) z wyposażeniem: 1. Urządzenie radarowe, 2. Komputery 3. Drukarka laserowa 4. Oprogramowanie, 1. Przyrząd do pomiaru prędkości (urządzenie radarowe) ma posiadać następujące parametry techniczne: a) być przewoźny, przystosowany do pomiarów w dowolnym miejscu przy drodze, łatwy w załadunku i rozładunku przez 1 osobę, w konfiguracji w kontenerze - służącym do ochrony poszczególnych podzespołów oraz urządzeń dodatkowych z możliwością jego łatwego transportu oraz z możliwością przebudowy poszczególnych podzespołów do konfiguracji na trójnogu i kompatybilnym maszcie; b) przyrząd posiadający możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie od 30 - 250 kmh z zakresem działki elementarnej 1km/h. Ma posiadać funkcję rejestracji dozwolonej prędkości progowej i prędkości stwierdzonej; c) przystosowane do pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego; d) posiadające możliwość zdalnego sterowania z odległości nie mniejszej niż 100 m za pomocą przewodu lub poprzez system Wi-Fi do 300m e) po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej, rejestruje w pamięci wykonany pomiar oraz zdarzenie drogowe z możliwością ich natychmiastowego odtworzenia na miejscu lub w dowolnym innym czasie bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia; f) wykonywać jednoczesny pomiar prędkości i rejestracji zdarzeń drogowych pojazdów zbliżających się i oddalających względem przyrządu; g) ma odróżniać i rejestrować prędkości pojazdów oraz zdarzeń drogowych pojazdów osobowych i ciężarowych; h) wykonywać identyfikację w dokumentacji pomiarowej: nr zdjęcia, nr przyrządu którym wykonano pomiar, zmierzoną prędkość, obowiązujące ograniczenie prędkości, datę i godzinę pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, adres pomiaru, kierunek pomiaru; i) przyrząd wyposażony w system pamięci pozwalający na zarejestrowanie min. 30.000 zdarzeń drogowych bez ingerencji z zewnątrz i zapisem zdjęć w formacie uniemożliwiającym ich otwarcie innym programem graficznym niż dostarczony przez Wykonawcę; j) ma posiadać funkcję przenoszenia zawartości pamięci przyrządu do komputera i posiadać kompatybilny program komunikacyjny do importu zawartości pamięci do innych programów analitycznych; k) ma posiadać funkcję wykonywania jednocześnie zdjęć dla pojazdów zbliżających jak i oddalających się względem urządzenia, oraz możliwość ustawienia odrębnych limitów prędkości w tym samym okresie czasu (jednocześnie) dla pojazdów nadjeżdżających i odjeżdżających np.70kmh i dla pojazdów ciężarowych odjeżdżających np. 40 kmh - powyższe należy udokumentować odpowiednimi zdjęciami wykonanymi w tej samej sesji zdjęciowej;. l) ma posiadać funkcję rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością nie budzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu z możliwością wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia i ustawienia jasności, ostrości oraz kontrastu. ł) Aparat cyfrowy - pracujący w technice cyfrowej z podaniem nazwy i typu oraz matrycą monochromatyczną (zapis obrazu w kolorze czarno-białym) z rozdzielczością nie większą niż 3 mln pikseli wyposażony w odpowiednie filtry - odblaskowy i antyrefleksyjny. m) przyrząd umożliwiający wykonanie i rejestrację dwóch zdarzeń drogowych w ciągu 1 sekundy (powyższe udokumentowane za pomocą wykonanych dwóch zdjęć w ciągu 1 sekundy w tej samej sesji); n) lampa błyskowa z osobnym źródłem zasilania; brak efektu przegrzania (konieczność działania przy każdym przejeżdżającym pojeździe); możliwość wykonywania zdjęć w dzień i w nocy w sposób bezpieczny dla kierowcy. czas pracy urządzenia bez konieczności ładowania akumulatorów min.8h; o) urządzenie wyposażone w akumulatory żelowe oraz urządzenia do ładowania akumulatorów; p) poszczególne podzespoły urządzenia oraz przyrządy dodatkowe muszą się konfigurować do pracy na trójnogu wraz z możliwością jego zabudowy w pozycji trójnogu lub na stelażu w samochodzie (przy otwartych lub zamkniętych drzwiach tylnych) oraz na kompatybilnym maszcie; r) minimum 98% wykonanych zdjęć musi nadawać się do dalszej obróbki dla wytworzenia dokumentacji mandatowo-procesowej; s) urządzenie musi być przystosowane do pracy o każdej porze dnia i w różnych warunkach atmosferycznych; t) urządzenie przystosowane do pracy przez całą dobę i w temperaturach zewnętrznych min.-10°C do +50°C - ogólnie, oraz w przypadku pracy na maszcie w temperaturach od -25°C do +60°C; u) urządzenie wyposażone w laptop przystosowany do sterowania, z podświetlonym polem odczytowym, które jest czytelne zarówno w słoneczny dzień i w nocy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; w) urządzenie winno być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych; z) posiadać orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej przy PIT w Warszawie lub inną upoważnioną placówkę o braku zagrożenia dla ludzi oraz środowiska, decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości oraz być dostarczone wraz z aktualnym Świadectwem Legalizacji wystawionym przez Urząd Miar. 2. Komputery Komputer serwer a. Procesor dwurdzeniowy min. 3,0 Ghz, min 6MB cache L2, b. płyta główna rekomendowana przez producenta komputera, min. 1 złącze PCI- E x 16, min. 1 złącze PCI-E x1, min. 2 złącza PCI, min. 4 złącza USB 2.0 c. pamięć RAM min. 4 GB w trybie dual-channel, FSB min. 800 MHz d. dwa dyski twarde z interfejsem SATAII o pojemności min. - 500 GB każdy, zapis w trybie lustrzanym, e. karta grafiki zintegrowana z płytą główną, pamięć przydzielana dynamicznie min. 256MB, f. karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, g. karta sieciowa zintegrowana z płytą główną min. 10/100/1000 Mbps ze złączem RJ45 h. napęd optyczny - nagrywarka DVD+/-RW Dual Layer z technologią LightScribe, i. wbudowany czytnik kart pamięci min. SD/MMC/MS, j. obudowa w standardzie ATX z zasilaczem min. 400W, aktywny filtr PFC, k. klawiatura PS/2, l. mysz PS/2, m. gwarancja producenta - min. 24 mieś. w systemie door- to- door Komputer - stacja robocza a. procesor dwurdzeniowy min. 2,8 Ghz, min. 3MB cache L2, b. płyta główna rekomendowana przez producenta komputera, min. 1 złącze PCI-E x 16, min. 1 złącze PCI-E x 1, min. 2 złącza PCI, min. 4 złącza USB 2.0, c. pamięć RAM min. 2 GB w trybie dual-channel,FSB min.800 Mhz d. dysk twardy z interfejsem SATAII o pojemności min. - 320 GB, e. karta grafiki zintegrowana z płytą główną, pamięć przydzielana dynamicznie min. 256MB, f. karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, g. karta sieciowa zintegrowana z płytą główną min. 10 100 1000 Mbps ze złączem RJ45, h. napęd optyczny - nagrywarka DVD+ -RW Dual Layer z technologią LightScribe, i. wbudowany czytnik kart pamięci min. SD MMC MS, j. obudowa w standardzie ATX z zasilaczem min. 350W, k. klawiatura PS 2, l. mysz PS 2, m. system operacyjny MS Windows Xpprofessional PL, n. gwarancja producenta - min. 24 mieś. w sytemie door-to-door. Notebok a. procesor dwurdzeniowy do urządzeń mobilnych min. 2,0 Ghz, min. 2MB cache L2, b. pamięć RAM min. 2 GB, FSB min. 800 Mhz, c. dysk twardy z interfejsem SATA o pojemności min. 250 GB, d. karta grafiki zintegrowana z płytą główną, pamięć przydzielana dynamicznie min. 128MB, e. karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, f. karta sieciowa zintegrowana z płytą główną min. 10 100 1000 Mbps ze złączem RJ45, g. karta sieciowa bezprzewodowa obsługująca standardy min. WiFi 802.11bg, h. napęd optyczny - nagrywarka DVD+/RW Dual Layer, i. wbudowana porty : min. 3 x USB 2.0, min. 1 x HDMI, min. 1 x RJ45, min. 1 x D SUB, j. matryca o przekątnej min. 15,4 TFT, k. wbudowany czytnik kart min. SD MM MS, l. komunikacja bezprzewodowa Bluetooth, m. wbudowany wskaźnik TouchPad, n. system operacyjny MS Windows XPProfessional PL, o. gwarancja producenta min. 24 mieś. p. torba do notebooka, r. ładowarka samochodowa do notebooka, s. dodatkowa bateria do notebooka, t. mysz ze złączem USB 2.0 , u. pendrive USB 2.0 min. 4GB 3. Drukarka laserowa monochromatyczna a. wydajność min. 25 tyś. str.mies., b. szybkość druku min. 30 str.min., c. rozdzielczość min. 1200 dpi, d. pojemność podajnika papieru min. 300 szt., e. pojemność tacy odbiorczej min. 150 szt., f. złącze zewnętrzne USB 2.0, g. zainstalowana pamięć min. 16 MB, h. rozmiar nośnika min A4, i. gwarancja producenta min. 24 mieś. j. kabel USB 2.0 o długości min. 1,8m. 4. Oprogramowanie do obróbki zarejestrowanego materiału zdjęciowego, archiwizowania oraz emisji kompletnej dokumentacji mandatowej z licencją na jedno stanowisko komputerowe wraz z instalacją na wskazanych przez zamawiającego stanowiskach komputerowych. Program powinien posiadać następujące cechy funkcjonalne: a) posiadać funkcje graficzne umożliwiające poprawę jakości zdjęć (np. ustawienia ostrości, jasności, kontrastu), b) możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia (np. twarzy, numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu, c) indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawie o wykroczenie oraz spraw zakończonych, a także ich wizualizację w postaci widoków według powyższych indeksów, d) posiadać system identyfikacji (administrator, użytkownik), e) możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów: daty, czasu, miejsca, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, numeru sprawy, f) rejestrowanie poszczególnych etapów przebiegu i sposobu zakończenia czynności wyjaśniających, g) zapewnić bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), h) możliwość wydruku dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenie: wezwanie zawierające raport z miejsca zdarzenia, oświadczenia, karty MRD5, karty informacyjne, mandaty karne, zwrotne potwierdzenia odbioru, naklejki adresowe, i) oprogramowanie winno być zainstalowane na komputerach, j) zapewnić kompatybilność z wymianą danych z Centralną Ewidencją Pojazdów i Kierowców, k) wykonywać zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości. Warunki gwarancji dotyczące sprzętu oraz oprogramowania. a) Minimalny okres gwarancji jaki Wykonawca musi udzielić na oferowane urządzenie to minimum 24 miesiące; b) Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oraz zapewni dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 5 lat od daty upływu gwarancji; c) Wykonawca zobowiązuje się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 7 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego; d) Wykonawca zapewni naprawę urządzenia w ciągu 7 dni w okresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku, gdy okres realizacji naprawy będzie trwał dłużej niż 7 dni Wykonawca dostarczy w terminie do 3-ch dni roboczych urządzenie zamienne tej samej klasy i parametrach technicznych na okres trwania naprawy; e) Koszty dostawy sprzętu do naprawy po upływie gwarancji Zamawiający pokrywa tylko do punktu serwisowego znajdującego się na terytorium RP. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni punktu serwisowego na terenie RP, koszty transportu ponosi Wykonawca. f) W przypadku wystąpienia konieczności dokonania trzeciej naprawy tego samego przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwy przedmiot na nowy, wolny od wad, o identycznych parametrach pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust.1. pkt 1-3; Wykonawcy, którzy złożą ofertę wspólną i spełnią warunki określone w art. 23 Ustawy Pzp; Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp, w szczególności: 1) Zgodnie z art. 24 ust. 1 wyklucza się z postępowania: a) Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b) Wykonawców, w stosunku, do których otwarto likwidację lub, których upadłość ogłoszono z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2) wg art. 24 ust. 2. wyklucza się z postępowania Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp; d) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 9.2. Do niniejszego postępowania przetargowego mogą przystąpić wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 10. WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU: 10.1. Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 10.2. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata), co najmniej dwóch wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dozwoloną prędkość z wyposażeniem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z referencjami. 10.3. Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 10.4. Wykonawcy muszą złożyć w ofercie wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia, informacje, dokumenty oraz opracowania szczegółowo opisane w pkt 11 SIWZ. Oświadczenia i informacje winny być zawarte w formularzu oferty i załącznikach do oferty sporządzonych ściśle wg załączonych do niniejszej specyfikacji wzorów. 10.5. Przy ocenie spełniania warunków udziału, o których mowa w niniejszym rozdziale ppkt 10.1 do 10.4 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału. 10.6. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach jak i same dokumenty lub oświadczenia wyszczególnione w pkt 11 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. 10.7. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń, dokumentów szczegółowo wymienionych i opisanych w ppkt 11.3 niniejszego rozdziału SIWZ. 11.2. Oferta przedłożona przez Wykonawcę winna być sporządzona zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego kompletem dokumentacji przetargowej, a także powinna obejmować kompletny przedmiot zamówienia. 11.3. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty lub oświadczenia, które powinny być właściwie podpisane i opieczętowane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: 1. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp - Załącznik Nr 3 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy PZP, wg treści załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zatwierdzenie Typu urządzenia wydane przez Główny Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001 r. Prawo o miarach tekst jednolity Dz. U. 2004 r. Nr 243, poz. 2441 z późn. zm. 8. Orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wydane przez Laboratorium Ochrony Radiowej dla fotoradaru, którym dysponuje Wykonawca. 9. Przykładowe zdjęcia wykonane przy pomocy oferowanego i spełniającego warunki SIWZ przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 10. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich: w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; spełniać warunki określone w pkt. 10 niniejszej SIWZ; do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.4. Wszystkie dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11.5. Podmioty występujące wspólnie winny złożyć oddzielnie przez każdy podmiot dokumenty wymagane dla Wykonawcy. 11.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 11.3. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie zgłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa, w pkt. 11.3. ppkt 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a dokumenty, o których mowa, w ppkt 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 11.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.8. Zamawiający w celach porównawczych może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii dokumentów. 11.9. Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego. 11.10. Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów w określonym przez Zamawiającego terminie. Powyższe działanie Zamawiającego będzie miało zastosowanie jedynie w przypadku, gdy nie wystąpią inne, prócz wymienionych powyżej przesłanek, przyczyny do unieważnienia postępowania. 11.11. Zamawiający, działając w oparciu o przepisy art. 26 ust. 4 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 3. Zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. nr 47 poz. 211) rozumie się nie ujawnianie do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte oddzielne od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w szczególności nie może zastrzegać informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakosc wykonanego zdjecia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rabka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach