Miasto Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2010-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
REGON: 53141266800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń do pielęgnacji i konserwacji boisk w ramach zadania: Budowa Centrum Sportu przy ul. Północnej w Opolu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń do pielęgnacji i konserwacji boisk sportowych tj. - Ciągnik kompaktowy - 1 szt. - Urządzenie do głębokiej aeracji 1 szt. - Urządzenie piaskujące i do rozrzucania granulatu 1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne do nacinania korzeni i dosiewu perforacyjnego 1 szt. - Kosiarka wrzecionowa 1 szt. - Kosiarka samojezdna 1 szt. - Szczotka z wysięgnikiem 1 szt. - Wertykulator 1 szt. - Zamiatarka do konserwacji boiska ze sztucznej trawy 1 szt. - Odśnieżarka 1 szt - Pług do traktora 1 szt. - Przyczepa 1 szt. - Rozsiewacz 1 szt. - Opryskiwacz 1 szt. - Wózek do malowania linii 1 szt. - Dmuchawa do liści 1 szt. - Wycinarka do darni spalinowa 1 szt. - Wycinarka do darni 1 szt. - Zamiatarka do boisk trawiastych i terenów zielonych 1 szt. - Urządzenie do mycia podciśnieniowego 1 szt. - Urządzenie do oczyszczania piasku boiskowego 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 10.000 zł 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731, Bank PKO BP O/Opole. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ciągnika rolniczego
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego ciągnika rolniczego
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa fabrycznie nowego zestawu składającego się z: ciągnika rolniczego wyposażonego w przedni trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ), wał odbioru mocy (WOM), wysięgnik wielofunkcyjny przedni, kosiarkę bijakową tylno-czołową oraz pług do odśnieżania i posypywarkę do piasku i soli
Dodano: 2015-09-23 - Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z przyczepą na potrzeby Zespołu Szkół w Tułowicach - pielęgnacja parku.
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa ciągnika rolniczego SIWZ - Nr sprawy SDOO GŁU/ZP - 3/2015
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa ciągnika rolniczego oraz wykonywanie usługi serwisowej
Dodano: 2015-01-22 - Zakup wraz z dostawą nowego ciągnika rolniczego
Dodano: 2014-11-06 - Zakup wraz z dostawą nowego ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową wysięgnikową
Dodano: 2014-10-22 - DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM
Dodano: 2013-08-27 - Zakup ciągnika i przyczepy niskopodwoziowej do transportu
Dodano: 2013-07-03