Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-285 Poznań, ul. Szwajcarska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8739 293, 008, 033 , fax. 061 8779 517
- Data zamieszczenia: 2011-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
ul. Szwajcarska 3 3
61-285 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8739 293, 008, 033, fax. 061 8779 517 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń do osteosyntezy: gwoździ, śrub, implantów dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń do osteosyntezy: gwoździ, śrub, implantów dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 pakietów. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) Dostawę przedmiotu zamówienia do Apteki Zakładowej Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. b) Dostawę sukcesywną przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie 2, 5 (poz. 2) na zamówienia Apteki Zakładowej Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3, nie później niż w ciągu 3 dni od daty otrzymania zamówienia złożonego za pośrednictwem telefaxu pod nr podanym na formularzu ofertowym. c) Użyczenie zamawiającemu na czas trwania umowy kompletnego instrumentarium umożliwiającego implantację wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia systemów oraz ich usuwanie, a także zapewnienie serwisowania narzędzi w trakcie trwania umowy i wymianę instrumentów uszkodzonych. Po wygaśnięciu umowy zamawiający zwróci Wykonawcy użyczone instrumentarium w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego życia. d) Oddanie zamawiającemu w depozyt niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w ciągu 3 dni, kompletnej -linii- implantów objętych zamówieniem w pakietach 1, 3, 4, 5 (poz. 1), 6. Do wykorzystania wg bieżących potrzeb Bloku Operacyjnego Urazowego. -Linia- obejmuje pełen zestaw elementów poszczególnych systemów, z uwzględnieniem wszystkich oferowanych/wymaganych rozmiarów. Zamawiający zapłaci za każdy element przedmiotu zamówienia zaimplantowany pacjentowi, na podstawie kopii raportów lub protokółów zużycia po przeprowadzonych zabiegach operacyjnych. Raporty/protokoły, które zamawiający przekaże Wykonawcy, stanowić będą podstawę do wystawienia faktury oraz do uzupełnienia wykorzystanego elementu -linii- nie później niż w ciągu 48 godz. od daty otrzymania raportu/protokołu. e) Przeszkolenie personelu medycznego Oddziału Chirurgii Ogólnej i Obrażeń Wielonarządowych w zakresie implantacji wszczepów będących przedmiotem zamówienia. f) Zapewnienie dostępności implantów o innych niż wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia wymiarach, dostosowanych do indywidualnych wymagań zamawiającego-realizowane na specjalne (dodatkowe) zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331833009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zespoleń ortopedycznych - różnych dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2016-02-01 - Dostawę zespoleń ortopedycznych - różnych dla SPZOZ w Krotoszynie.
Dodano: 2015-03-12 - Dostawa zespoleń ortopedycznych - różnych dla SPZOZ w Krotoszynie.
Dodano: 2014-07-28 - Dostawa zespoleń ortopedycznych - różnych dla SPZOZ w Krotoszynie
Dodano: 2013-05-15 - 49/11
Dodano: 2011-11-16 - 51/10
Dodano: 2010-11-30 - DOSTAWA GWOŹDZI ŚRÓDSZPIKOWYCH ORAZ WIERTEŁ GIĘTKICH DLA SPZOZ KROTOSZYN.
Dodano: 2010-03-16 - 41/09
Dodano: 2009-11-06