Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do monitoringu oraz dostawa krzeseł do Sali widowiskowej GOK

Gmina Błażowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36030 Błażowa, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17/2297119 , fax. 172 297 077
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błażowa
    Plac Jana Pawła II 1
    36030 Błażowa, woj. podkarpackie
    tel. 17/2297119, fax. 172 297 077
    REGON: 69058199100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.blazowa.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do monitoringu oraz dostawa krzeseł do Sali widowiskowej GOK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 1) część 1 zamówienia: Dostawa i montaż foteli do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej – Dostawa i montaż 160 szt. foteli do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, obejmująca dostawę 151 szt. foteli jednoosobowych montowanych na stałe do podłoża oraz 9 szt. foteli jednoosobowych demontowanych do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, 2) część 2 zamówienia: Dostawa i montaż zestawu do monitoringu do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej – Dostawa i montaż zestawu do monitoringu do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, obejmująca między innymi: 4 szt. kamer zewnętrznych, rejestrator, dysk twardy, switch. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Załącznik nr 7.1.a – opis foteli (części nr 1 zamówienia), 2) Załącznik nr 7.1.b – rozmieszczenie foteli (części nr 1 zamówienia), 3) Załącznik nr 7.2.a – opis urządzeń (części nr 2 zamówienia), 4) Załącznik nr 7.2.b – rozmieszczenie urządzeń (części nr 2 zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39111200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części 1 zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2) dla części 2 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ, do którego należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ, 2) Zamawiający w celu dokonania oceny w zakresie części 1 zamówienia w kryterium „Jakość” wymaga złożenia wraz z ofertą: a) 1 sztuki modelu fotela jednoosobowego zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia, który będzie stanowić dostawę i który będzie porównywalny w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć model fotela we własnym zakresie i na własny koszt. Fotel zostanie zwrócony Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane po zakończeniu postępowania, b) karty katalogowej oferowanego fotela wraz z jego zdjęciami poglądowymi w formacie A4 (zdjęcia fotela z przodu, tyłu i boki), c) wzornika tapicerek z których będzie wykonane pokrycie foteli, z zastrzeżeniem wymagań określonych w rozdziale III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3) pełnomocnictwa – jeśli są wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem rozdz. X ust 4. SIWZ 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach