Przetargi.pl
Dostawa urządzeń do mechanicznych zespoleń jelitowych i materiałów operacyjnych, siatek przepuklinowych, taśm przy nietrzymaniu moczu, zestawów do operacji bariatrycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 327 519 844
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
    ul. Chełmońskiego 28
    43600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6164482 w. 292, fax. 327 519 844
    REGON: 27064118400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń do mechanicznych zespoleń jelitowych i materiałów operacyjnych, siatek przepuklinowych, taśm przy nietrzymaniu moczu, zestawów do operacji bariatrycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa urządzeń do mechanicznych zespoleń jelitowych i materiałów operacyjnych, siatek przepuklinowych, taśm przy nietrzymaniu moczu, zestawów do operacji bariatrycznych przeznaczonych dla Bloku Operacyjnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie Przedmiot zamówienia podzielony został na 16 pakietów: 1 Kleszczyki; 2 Klipsownice wielorazowe, klipsy; 3 Ultradźwiękowe narzędzia do preparowania; 4 Osprzęt do noża harmonicznego; 5 Worek laparoskopowy 1; 6 Siatki przepuklinowe 1; 7 Siatki przepuklinowe 2; 8 Siatki przepuklinowe 3; 9 Taśma przy nietrzymaniu moczu; 10 Worek laparoskopowy 2; 11 Staplery, jednorazowe ładunki 1; 12 Zestaw do operacji bariatycznych; 13 Staplery, jednorazowe ładunki 2 ; 14 Siatka, stapler; 15 Trokar laparoskopowy 16 Elektrody do neuromonitora w chirurgii tarczycy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33169000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.16). 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt. 6.1. odnośnie tego podmiotu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale.Dokumenty, o których mowa w pkt 6, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad:Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach