Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
- Data zamieszczenia: 2013-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
ul. Partyzantów 36 36
80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
REGON: 19003008390919 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń do kontroli wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa 5 szt. ręcznych terminali kontrolerskich do dokumentowania opłat dodatkowych. 2) Dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego (ze skanem sieciowym) do obsługi reklamacji w sprawach opłat dodatkowych. 3) Modernizacja oprogramowania zarządzającego kontrolą wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania. 4) Serwis ww. urządzeń i oprogramowania w okresie 36 m-cy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. 2 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429620007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 2 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarki do dyplomów studenckich dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2015-10-08 - CTM/BZ/ZZ/20/15 Dostawa narzędzi do odczytu i drukowania etykiet 2D
Dodano: 2015-04-09 - CTM/BZ/ZZ/11/15 Dostawa narzędzi do odczytu i drukowania etykiet 2D
Dodano: 2015-03-17 - Dzierżawa fabrycznie nowych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z opcjami kopiowania, drukowania, skanowania wraz z ich serwisem
Dodano: 2014-04-15 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych z systemem wydruku
Dodano: 2013-12-05