Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego ogłasza przetarg
- Adres: 25-311 Kielce, ul. Św. Leonarda 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3612344 w. 29
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego
ul. Św. Leonarda 10 10
25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3612344 w. 29
REGON: 29115054400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.scrmits.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń do automatycznego uciskania klatki piersiowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. WYMAGANIA TECHNICZNE 1.Urządzenie przenośne przeznaczone do mechanicznej resuscytacji krążeniowo - oddechowej osób dorosłych o wadze min. 130 kg. 2.Możliwość zastosowania dla pacjentów w obwodzie klatki piersiowej w zakresie min. 80 do 130 cm i szerokości klatki piersiowej w zakresie min. 25 do 35 cm 3.Prowadzenie ucisków za pomocą taśmy piersiowej w trybie 30 ucisków / 2 oddechy ratownicze oraz możliwość pracy w trybie ciągłym 4.Automatyczne dopasowanie urządzenia do rozmiarów klatki piersiowej pacjenta 5.Automatyczne dopasowanie siły uciśnięć do podatności klatki piersiowej pacjenta 6.Zasilanie akumulatorowe, w komplecie minimum 3 akumulatory ze wskaźnikiem poziomu naładowania 7.Czas pracy z 1 akumulatora minimum 30 minut 8.Wyświetlacz LCD z prezentacją aktualnego trybu pracy urządzenia, stanu naładowania akumulatora oraz ustawień konfiguracyjnych 9.Funkcja transferu raportu z interwencji (z podaniem czasu pracy urządzenia, liczby uciśnięć, czasu bezczynności) do komputera przez łącze IrDA lub USB 10.Możliwość zamocowania urządzenia wraz z pacjentem do noszy, deski ortopedycznej, kosza ratowniczego 11.Ładowarka akumulatorów z funkcją testowania i rekondycjonowania, na co najmniej 2 akumulatory 12.Wyposażenie: - torba transportowa na urządzenie i akcesoria - akcesoria i wyposażenie jednorazowego użytku, 3 kpl. (jeśli dotyczy) B. INNE WYMAGANIA 1.Deklaracja Zgodności CE, Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikacyjną dla wyrobów sterylnych,. W przypadku wyrobów nie oznakowanych CE i nie posiadających deklaracji zgodności, czy też wprowadzanych po raz pierwszy na terenie Polski, wymagane jest zgłoszenie, potwierdzone wpisem do Rejestru Wyrobów Medycznych C.. GWARANCJA / SERWIS 1.Okres gwarancji min. 24 miesięcy 2.Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 3.Punkty serwisowe w Polsce, lokalizacja (adres, nr tel. i fax.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331820009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.7 Inne podstawy wykluczenia wykonawców 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - zal. Nr 1 SIWZ, wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - zał. Nr 3 SIWZ, wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych., zał. Nr 2 do SIWZ. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: C.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1 i B 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: D.1) Opis urządzenia medycznego tj. foldery z podaniem marki i modelu urządzenia oraz deklaracje zgodności dla wszystkich wyrobów oznakowanych znakiem CE, plus certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikacyjną dla wyrobów sterylnych, w przypadku wyrobów nie oznakowanych CE i nie podlegających deklaracji zgodności, czy też wprowadzanych po raz pierwszy na terenie Polski, wymagane jest zgłoszenie, potwierdzone wpisem do Rejestru Wyrobów Medycznych, itp. zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia w pkt. III niniejszej specyfikacji. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. E.2 sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scrmits.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej w ilości 5 szt
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej w ilości 5 szt
Dodano: 2016-04-11 - EZ/ZP/60/2013 Zakup i dostawa stentów wieńcowych stalowych i kobaltowo-chromowych dla potrzeb Pracowni Hemodynamiki Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSzZ w Kielcach.
Dodano: 2013-07-23 - Dostawa kardiowerterów - defibrylator wraz z elektrodami i zestawem do wprowadzeń dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70
Dodano: 2009-10-08