Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń dla Laboratorium Systemów Cyfrowego Przetwarzania Dźwięku i Obrazu w sieci i urządzeniach mobilnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń dla Laboratorium Systemów Cyfrowego Przetwarzania Dźwięku i Obrazu w sieci i urządzeniach mobilnych Zadanie I ,Zadanie II w zakresie określonym w SIWZ oraz formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 2/I, 2/II do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniający wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponadto następujące warunki: - zapewniają udzielenie gwarancji na poszczególne urządzenia zgodnie z opisem zawartym w formularzach cenowych - termin płatności 21 dni, - zrealizowali w ostatnich 3 latach, co najmniej 3 zamówienia na dostawy o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu - przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ (pkt 8.5), a stanowiące kompleksową ofertę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący Załącznik Nr 2/I, 2/II do niniejszej specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw (co najmniej 3 zamówienia) o charakterze i złożoności porównywalnej lub zbliżonej z zakresem przedmiotu zamówienia, sporządzony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3, 5, 6, 7, 8 składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 2 (wymienione w pkt 8.5 SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu do oznaczania korozji w ramach projektu Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska dla Akademii Morskiej w Szczecinie, BZP-AG/272-15/15
Dodano: 2015-07-07 - Dostawa przenośnego testera przebicia oleju transformatorowego w ramach projektu Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-AG/272-12/15
Dodano: 2015-06-15 - Dostawa przepływomierza na potrzeby Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-AG/272-9/15
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa przenośnego testera przebicia oleju transformatorowego w ramach projektu Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-AG/272-7/15
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa przenośnego miernika zawilgocenia oleju w ramach projektu Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-AG/272-6/15
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa automatycznego podajnika próbek ciekłych do chromatografu dla Akademii Morskiej w Szczecinie BZP-AG/272-4/15
Dodano: 2015-03-26 - Dostawa okulografu stacjonarnego dla Akademii Morskiej w Szczecinie Nr BZP-AG/272-3/15
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa rurek testowych do aparatu JFTOT
Dodano: 2014-06-02 - Dostawa przyrządów pomiarowych na potrzeby projektu - Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku. BZP/AG/33/2013
Dodano: 2013-08-30 - Dostawa przyrządów pomiarowych na potrzeby projektu - Przeprowadzenie audytów energetycznych dla grup statków rybackich celem przygotowania systemu zarządzania eksploatacją w sposób przyjazny środowisku. BZP/AG/32/2013
Dodano: 2013-08-30