Jednostka Wojskowa 2420 ogłasza przetarg
- Adres: 00-904 Warszawa, ul. 29 Listopada 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6891532 , fax. 022 6891404
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2420
ul. 29 Listopada 1 1
00-904 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6891532, fax. 022 6891404
REGON: 01028052300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wpsam.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JednostkaWojskowa- obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa urządzeń diagnostycznych i warsztatowych wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem wytypowanych pracowników z obsługi do Jednostki Wojskowej 2420 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa urządzeń diagnostycznych i warsztatowych wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem wytypowanych pracowników z obsługi do Jednostki Wojskowej 2420 w Warszawie szczegółowo opisanych w siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń, dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ust. 1pkt. 1) i pkt. 2) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, Zamawiający żąda, w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (jeżeli dotyczy). Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty 3) oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawa zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wpsam.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2016-06-30 - System Analizy Chodu GAITRite
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa analizatora hematologicznego dla potrzeb Oddziału Hematologii
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa cytometru przepływowego
Dodano: 2016-06-15 - System Analizy Chodu GAITRite
Dodano: 2016-03-10 - Rozbudowę posiadanego przez szpital portalu PHILIPS CT, znak sprawy: AEZ/S-179/2015
Dodano: 2015-12-22 - DOSTAWA LASERA DO LASEROTERAPII ZMIAN SIATKÓWKI
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa dodatkowego stanowiska do posiadanego przez Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny WUM systemu do kariotypowania; znak sprawy: AEZ/S-171/2015
Dodano: 2015-10-30 - DOSTAWA LASERA DIODOWEGO DO LASEROWEJ DAKROCYSTORHINOSTOMII, PLASTYK POWIEK I PROCEDUR GDZIE STOSOWANY JEST JAKO NÓŻ LASEROWY
Dodano: 2015-05-15 - Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa (zakup) aparatury medycznej dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe
Dodano: 2015-05-14