Przetargi.pl
Dostawa urządzeń chłodniczych i mebli ze stali nierdzewnej dla Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim i Zakładu Karnego we Włodawie.

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-482 Lublin, ul. Południowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7104572 , fax. 081 7440500
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
    ul. Południowa 5 5
    20-482 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7104572, fax. 081 7440500
    REGON: 43071987600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń chłodniczych i mebli ze stali nierdzewnej dla Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim i Zakładu Karnego we Włodawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych oraz mebli ze stali nierdzewnej dla Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim a także zestawu składającego się z 2 komór chłodniczych i 1 mroźniczej dla Zakładu Karnego we Włodawie. Szczegół
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przetargowego dla poszczególnych części: CZĘŚĆ 1 - Urządzenia chłodnicze i mroźnicze dla Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim. Wadium ustala się w kwocie: 1500,00 zł. CZĘŚĆ 2 - Meble ze stali nierdzewnej dla Zakładu K
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Udzielą gwarancji na dostarczone urządzenia i meble na okres minimum 36 miesięcy. 6. Przyjmują warunki określone w projekcie umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ. 7. Spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku Nr 1 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą wszystkie dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 3 do niniejszej specyfikacji). W przypadku jeżeli Wykonawca sporządzi własny dokument musi umieścić w nim wszystkie informacje wymagane we wzorze formularza Zamawiającego - w innym przypadku skutkować to będzie odrzuceniem oferty. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilka podmiotów należy podać nazwę (firmę) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających taką ofertę. Oznaczenie Wykonawcy (przedsiębiorcy) winno być zgodne z art. 4 pkt. 7 Ustawy z dnia 19.11.1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.). Należy podać firmę, lub nazwę przedsiębiorcy ze wskazaniem formy prawnej, a w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko przedsiębiorcy oraz nazwę, pod którą wykonuje on działalność gospodarczą. W przypadku podmiotów nie będących przedsiębiorcami, nazwę Wykonawcy należy podać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2. Oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców. 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 8. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) np.: Dokumentacje Techniczno Ruchowe (DTR) lub karty techniczne albo inne dokumenty. 9. Informacja o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im dostaw oraz ich wartości (wypełniony zał. Nr 5 do SIWZ). 10. Parafowany projekt umowy sprzedaży stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 11. Dowód wniesienia wadium. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilka podmiotów wymagane w pkt. 3, 4 i 5 dokumenty musi złożyć każdy Wykonawca .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach