Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, Wilczak 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Wilczak 17
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
REGON: 631257822 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków do znaków drogowych, słupków blokujących i słupków bariery łańcuchowej zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, ilość) został wskazany w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków barierki ozdobnej, żeliwnych typu Stary Rynek, łańcucha do ww. barierek, fundamentów do ww. słupków barierki ozdobnej, nakrętek kołpakowych M12 z podkładami zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, ilość) został wskazany w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa luster drogowych, podstaw z tworzywa sztucznego, osłon zabezpieczających, folii odblaskowych, lamp zmierzchowych zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, ilość) został wskazany w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa gniazda szybkiego montażu do słupków „GORGE” zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, ilość) został wskazany w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną