Przetargi.pl
Dostawa urządzeń aktywnych sieci do modernizacji infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego

Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8332021 , fax. 046 8333228
  • Data zamieszczenia: 2010-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa im. Szczepana Pieniążka
    ul. Pomologiczna 18 18
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8332021, fax. 046 8333228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń aktywnych sieci do modernizacji infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń aktywnych sieci do modernizacji infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego, a szczególności: Pakiet nr 1 - Urządzenie IPS/UTM/Router - 1 szt, Pakiet nr 2 - Przełączniki sieciowe tj. Gigabitowy przełącznik sieciowy zarządzalny L3 (SFP) - 24 porty - 1 szt, Gigabitowy przełącznik sieciowy zarządzalny L3 - 24 porty - 3 szt, Gigabitowy przełącznik sieciowy zarządzalny L3 - 48 portów - 1 szt, Gigabitowy przełącznik sieciowy zarządzalny - 24 porty - 17 szt, Gigabitowy przełącznik sieciowy zarządzalny - 48 portów - 4 szt, Gigabitowe moduły SFP SX - 16 szt, Pakiet nr 3 - Sprzęt komputerowy tj. Zestaw nr 1 - Laptop - 1 szt, Zestaw nr 2 - Dysk przenośny - 1 szt, Zestaw nr 3 - Monitor - 1 szt, Zestaw nr 4 - Skaner - 1 szt, Zestaw nr 5 - Pakiet MS Office - 1 szt. 2. Wymagane są urządzenia fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadające znak CE, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska Unii Europejskiej. 3. Wymagane parametry techniczne zawiera załącznik nr 1 - zestawienie parametrów technicznych. 4. Wskazane przez Zamawiającego nazwy zostały podane w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu oczekiwanej klasy urządzeń. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważne należy rozumieć urządzenia o parametrach technicznych, wydajności i jakości nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1. 5. Oprogramowanie biurowe MS Office 2010 Professional Plus MOLP AE PL powinno zostać zakupione w ramach licencji posiadanej przez Zamawiającego. Numer identyfikacyjny licencjobiorcy zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający oświadcza, iż nie ma zniżek wynikających z wolumenu zakupowanych licencji (standardowy poziom cenowy). 6. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego na własny koszt. 7. Dostawa sprzętu powinna być zrealizowana w godz. 800 - 1400. 8. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie certyfikaty, licencje, karty gwarancyjne wystawione przez producenta sprzętu, instrukcje obsługi i konserwacji. 9. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w terminach i na warunkach określonych w załączniku nr 1. 10. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach