Przetargi.pl
Dostawa urządzeń

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Nowym Tomyślu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-300 Nowy Tomyśl, ul. Komunalna 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 44 23 181 , fax. 061 44 23 192
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Nowym Tomyślu Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 1 1
    60-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 44 23 181, fax. 061 44 23 192
    REGON: 63108841400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pecnt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. Dostawa 12 kompletów liczników ciepła. Ultradźwiękowy licznik ciepła ze złączami gwintowymi. Błąd pomiarowy wg EN 1434. Przelicznik elektroniczny - możliwość montażu naściennego, wskazania zużycia ciepła w GJ, posiadający funkcję autodiagnostyki z wyświetlaniem komunikatów błędów, posiadający rejestr zdarzeń dotyczący ilości ciepła, objętości, rejestru taryfowego, czasu przerwy, interwału pomiarowego dla natężenia przepływu oraz bieżące, maksymalne wartości następujących parametrów: natężenia przepływu, mocy cieplnej, różnicy temperatur, temperatur na zasilaniu i na powrocie wraz z datami wystąpienia tych maksimów. Dane techniczne: Zasilanie - bateryjne, minimum 6 lat, Czujniki temperatury - platynowe, z przewodem 1,5m, wyposażone odpowiednie osłony, Przewód impulsowy - 1,5 m, Zakres temperatur - 2 do 180°C, Zakres różnicy temperatur - min. 3 - 90°K, Wartość rozruchowa - 0,2°K, Stopień ochrony - IP 54, Ciśnienie nominalne - 1,6 MPa, Połączenie przepływomierza - gwintowe - wymagany komplet złączek. Pozycja pracy - pozioma i pionowa. Zadanie 2. Dostawa kompaktowego węzła cieplnego wraz rozdzielniami elektrycznymi i naczyniem wzbiorczym, zbudowanego na bazie wymienników ciepła płaszczowo - rurowych. Parametry węzła cieplnego: Qc.o. = 143,8 kW Qc.w. max 57,1 kW Ciśnienie maksymalne sieci P = 1,60 MPa Ciśnienie dyspozycyjne sieci (zima / lato) P = 150 kPa / 150 kPa Ciśnienie maksymalne instalacji c.o. P = 0,3 MPa Ciśnienie maksymalne instalacji c.w.u. P = 0,6 MPa Temperatury - strona sieciowa (zima) T = 130/80°C Temperatury - strona sieciowa (lato) T = 65/35°C Temperatury - strona instalacyjna c.o. T = 80/60°C Temperatury - strona instalacyjna c.w.u. T = 55/5°C Ciśnienie dyspozycyjne instalacji c.o. pdysp = 20 kPa Ciśnienie statyczne instalacji c.o. pstat = 6 mH2O Pojemność instalacji c.o. (obliczeniowa) V = 2 100 dm3 Pozostałe właściwości węzła cieplnego zgodnie z opisem w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymiary gabarytowe kompaktowego węzła cieplnego muszą umożliwiać wprowadzenie go przez istniejące drzwi (90 x 205 cm). Inne dane, parametry i informacje istotne dla przedmiotu zamówienia. Oferowane liczniki ciepła muszą posiadać decyzję o zatwierdzeniu typu lub certyfikat oceny zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. nr 204/2004., poz. 2087 ) z późniejszymi zmianami. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać wymagane atesty i dopuszczenia do stosowania. Zgodnie z art.29.3. wskazanie w dokumentacji przetargowej i projektowej - nazwy handlowej lub marki oraz nazwy firm, wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich równoważnych odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określać będą klasę produktu ( materiałów, maszyn , urządzeń itp.) a nie jego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. tj. wykonał w ciągu ostatnich trzech lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 dostawę o łącznej wartości 100 000 złotych, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady (spełnia/nie spełnia) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt. pkt. VI SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2. A.3) Wzór umowy - załącznik nr 1. A.4) Załączniki nr 3, 4, 5 - według dołączonych wzorów. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 4. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150 000 zł w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pecnt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach