Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Mościckiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 835 331 , fax. 957 227 968
- Data zamieszczenia: 2018-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim
Mościckiego 7
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 957 835 331, fax. 957 227 968
REGON: 8006545400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.ap.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzań do digitalizacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja urządzeń do digitalizacji materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: - SKANER; - KOMPUTER BIUROWY; - OPROGRAMOWANIE. b) instalacja urządzeń w pracowni digitalizacji w siedzibie Zamawiającego; c) przeprowadzenie szkolenia dla czterech pracowników w siedzibie Zamawiającego (najpóźniej w dniu instalacji) z zakresu obsługi i kalibracji (o ile jest wymagana) skanera i dołączonego do niego oprogramowania, zakończonego wydaniem certyfikatu lub zaświadczenia wystawionego przez producenta lub Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany załącznik „opis przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną