Przetargi.pl
Dostawa urządzań do digitalizacji

Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Mościckiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 835 331 , fax. 957 227 968
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim
    Mościckiego 7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 957 835 331, fax. 957 227 968
    REGON: 8006545400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.ap.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzań do digitalizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja urządzeń do digitalizacji materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) zakup, dostawa urządzeń, elementów i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia: - SKANER; - KOMPUTER BIUROWY; - OPROGRAMOWANIE. b) instalacja urządzeń w pracowni digitalizacji w siedzibie Zamawiającego; c) przeprowadzenie szkolenia dla czterech pracowników w siedzibie Zamawiającego (najpóźniej w dniu instalacji) z zakresu obsługi i kalibracji (o ile jest wymagana) skanera i dołączonego do niego oprogramowania, zakończonego wydaniem certyfikatu lub zaświadczenia wystawionego przez producenta lub Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany załącznik „opis przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach