3 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 137 554 , fax. 261 137 553
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna
ul. Montelupich 3 3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 261 137 554, fax. 261 137 553
REGON: 12139041500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z komputerowego rejestratora korespondencji lotniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z komputerowego rejestratora korespondencji lotniczej. Zamówienie obejmuje 6 kpl. rejestratorów. Komplet składa się z następujących elementów 1.Jednostka centralna do montażu w szafie telekomunikacyjnej 19 2.Monitor LCD 22 3.Klawiatura bezprzewodowa 4.Mysz bezprzewodowa 5.Głośniki zewnętrzne 6.Zasilacz awaryjny USP 600 V-A do montażu w szafie telekomunikacyjnej 19 7.Komplet kabli połączeniowych 8.Oprogramowanie operacyjne Windows 7 lub 8, Linux.Oprogramowanie do odsłuchu i rejestracji korespondencji 9.Instrukcja w języku polskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424501
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał niesienia wadium przez wykonawców zaproszonych do składania ofert w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną