Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ureterorenoskopów giętkich (łącznie 4 szt.), jednorazowego osprzętu do ureterorenoskopii giętkiej, systemu do litotrypsji ultradźwiękowej i pneumatycznej do zabiegów endourologicznych (PCNL) w ilości 1 szt. oraz stołu neurochirurgicznego przeziernego w ilości 1 szt. dla potrzeb WSZ w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet Nr 1 - Ureterorenoskopy giętkie (łącznie 4 szt.) wraz z osprzętem dla potrzeb Oddziału Urologicznego WSZ w Elblągu. Wymagane funkcje i parametry techniczne ureterorenoskopów oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ. pakiet Nr 2 - Jednorazowy osprzęt do ureterorenoskopii giętkiej dla potrzeb Oddziału Urologicznego WSZ w Elblągu. Wymagane parametry techniczne sprzętu, ilości przedstawiono Załączniku nr 2 do SIWZ. Pakiet Nr 3 - System do litotrypsji ultradźwiękowej i pneumatycznej do zabiegów endourologicznych (PCNL) w ilości 1 szt. dla potrzeb Oddziału Urologicznego WSZ w Elblągu. Wymagane funkcje i parametry techniczne systemu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ. Pakiet Nr 4 - Stół neurochirurgiczny przezierny w ilości 1 szt. dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSZ w Elblągu. Wymagane funkcje i parametry techniczne stołu oraz warunki gwarancji, serwisu i szkolenia przedstawiono w Załączniku nr 4 do SIWZ. Natomiast w załączniku Nr 4B do SIWZ przedstawiono parametry oceniane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularze asortymentowo-cenowe, odpowiednio do zakresu złożonego pakietu: załącznik Nr 1A i/lub 2A i/lub 3A i/lub 4A do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę arkusze stanowiące parametry techniczne przedmiotu zamówienia odpowiednio do zakresu złożonego pakietu: załącznik Nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ. 4.Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę parametry oceniane w zakresie pakietu Nr 4, stanowiące załącznik Nr 4b do SIWZ – jeżeli dotyczy zakresu złożonej oferty. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży (dla pakietu Nr 1,3,4 stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ, a dla pakietu Nr 2 stanowiącej załącznik Nr 10 do SIWZ). 8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 9. Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ. 10. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 11. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. II. Oferta wspólna 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie medyczne na doposażenie pomieszczeń szpitalnych realizowane w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19- postepowanie dogrywkowe
Dodano: 2023-10-24 - „Zakup i dostawa zestawu wideokolonoskopowego ( wideokolonoskop, procesor obrazu z źródłem światła, monitor medyczny) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu "
Dodano: 2023-06-18 - Doposażenie Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście w nowoczesny sprzęt medyczny
Dodano: 2022-12-11 - „Zakup i dostawa zestawu wideokolonoskopowego ( wideokolonoskop, procesor obrazu z źródłem światła, monitor medyczny) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu "
Dodano: 2022-11-20 - Dostawa videobronchoskopu diagnostycznego z torem wizyjnym.
Dodano: 2021-05-07 - przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2021-01-19 - przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2020-11-27 - „Podniesienie poziomu jakości usług Szpitala Powiatowego w Kętrzynie poprzez wyposażenie pracowni tomografii komputerowej i endoskopowej do kompleksowej diagnostyki i leczenia nieinwazyjnego chorób układu pokarmowego i oddechowego”
Dodano: 2017-10-03