Przetargi.pl
Dostawa UPS

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa UPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzeń ( zasilaczy UPS ), zgodnych z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, do bezprzerwowego zasilania urządzeń komputerowych. Zamawiający wymaga: - zapewnienia supportu technicznego i usługi Hot Line przez okres gwarancji - w przypadku awarii w okresie gwarancji zapewnienia przywrócenia ciągłości pracy w ciągu 2 dni roboczych Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii. Zamawiający na przedmiot zamówienia wymaga udzielenia gwarancji 24 miesięcy liczonej od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga zobowiązania się Wykonawcy do zapewnienia po upływie okresu gwarancji ( przez okres minimum 8 lat ) na żądanie Zamawiającego, rocznych umów serwisowych ( na zasadach gwarancji, określonych we wzorze umowy w §2 ust. 8 i 9 oraz §4 ust. 1, z wyłączeniem kosztów wymiany baterii ) na dostarczony przedmiot zamówienia. Zamawiający ustala wizję lokalną infrastruktury elektrycznej, do której mają zostać przyłączone zasilacze UPS ( w szczególności: rozdzielnie główne budynków, rozdzielnie elektryczne, planowana lokalizacja zasilaczy, trasa przebiegu WLZów, itp. ) na dzień 28.09.2012 r, godz. 12:00, pokój 435 w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena rocznej umowy serwisowej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach