Przetargi.pl
Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2014 roku

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5721441 , fax. 82 572 37 60
  • Data zamieszczenia: 2013-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa
    Suszno, ul. Szpitalna 152A 152A
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 5721441, fax. 82 572 37 60
    REGON: 11001691200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w roku 2014 mundurów: wyjściowego, codziennego, terenowego oraz przedmiotów uzupełniających do munduru leśnika, Sorty mundurowe winny być wykonane z tkanin i wzorów określonych: 1. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r. Nr 51, poz. 342), 2. Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, 3. Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 4. Zarządzeniem Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin, jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, 5. Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. 6. Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Łączna ilość zamówienia wynosi 6200 pkt. Rozbicie orientacyjne na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższe zestawienie. I. Mundur wyjściowy leśnika damski i męski 1. Marynarka gabardyna lub tropik - 210 szt. - 500 pkt 2. Spodnie gabardyna lub tropik - 40 szt. - 600 pkt 3. Marynarka gabardyna z wykończ.oleofobowym - 20 szt. - 520 pkt 4. Spodnie gabardyna z wykończ.oleofobowym - 13 szt. - 195 pkt 5. Spódnica gabardyna lub tropik - 2 szt. - 30 pkt 6. Spódnica gabardyna z wykończ.oleofobowym - 2 szt. - 30 pkt 7. Koszula, bluzka - 20 szt. - 120 pkt 8. Koszula , bluzka 100% bawełna - 20 szt. - 140 pkt 9. Krawat - 20 szt. - 60 pkt 10. Czapka mundurowa - 2 szt. - 14 pkt. 11a. Płaszcz damski - 2 szt. - 90 pkt 11b. Płaszcz męski - 2 szt. - 90 pkt 12. Kapelusz damski i męski - 2 szt. - 18 pkt 13a. Kurtka damska - 2 szt. - 80 pkt 13b. Kurtka męska - 10 szt. - 400 pkt 14. Szalik - 2 szt. - 4 pkt 15. Rękawice damski, męskie - 10 par - 60 pkt 16. Skarpety letnie termoaktywne - 20 par - 40 pkt 16a. Skarpety przejściowe termoaktywne - 10 par - 20 pkt 16b. Skarpety zimowe termoaktywne - 10 par - 20 pkt 17. Półbuty damskie, męskie - 40 par - 480 pkt II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula damska i męska z kr. i dł. rękawem - 40 szt. -240 pkt 2 Koszula jw. 100% bawełna - 10 szt. - 70 pkt 3 Sweter nowy wzór - 20 szt. - 240 pkt 4 Kamizelka - 10 szt. - 120 pkt 5 Bluza z polaru typu windstoper - 10 szt. - 220 pkt 6 Kurtka wierzchnia - 10 szt. - 350 szt. 7 Czapka zimowa - 10 szt. - 50 pkt 8 Peleryna - 1 szt. - 18 pkt 9 Półbuty typu Symapatex - 10 par - 150 pkt 10 Półbuty typu Goretex - 2 pary - 60 pkt III Mundur terenowy leśnika 1. Bluza z kamizelką letnią - 10 szt. -220 pkt 2. Spodnie letnie - 10 szt. - 150 pkt 3. Czapka letnia - 10 szt. - 20 pkt 4. Kurtka zimowa - 10 szt. - 300 pkt 5. Spodnie zimowe -10 szt. - 150 pkt 6. Czapka zimowa - 10 szt. - 50 pkt 7. Trzewiki typu Sympatex - 1 par - 25 pkt 8. Trzewiki typu Gore-tex niskie - 1 par - 40 pkt 9. Trzewiki typu Gore-tex wysokie - 2 par - 90 pkt 10. Trzewiki Sympatex z ociepl. typu Thinsulate - 1 par - 28 pkt 11. Trzewiki Goretex niskie z ociepl.Thinsulate - 1 par - 42 pkt 12. Trzewiki Goretex wys. z ociepl. Thinsulate - 1 par - 46 pkt VI Oznaki uzupelniające 1 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem - 2 kpl. - 10 pkt Razem pkt - 6200 Dopuszcza się zmianę ilości poszczególnych elementów umundurowania w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wartość zamówienia po zmianach nie przekroczy maksymalnej wartości nominalnej zamówienia. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wyniesie 125 % ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia do 20%. Jeżeli zajdzie taka konieczność wówczas Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę. Na realizowane dostawy Wykonawca udzieli co najmniej 12-to miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostawy każdego sortu. 1. Miejsce wykonania dostawy: Siedziba biura Zamawiającego w Susznie przy ul. Szpitalna 152 A Dostawca umożliwi również odbiór sortów w swoich punktach sprzedaży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych); 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BGŻ Chełm 80 2030 0045 1110 0000 0101 57 1 lub w PEKAO SA 34 1240 2249 1111 0000 3598 3804 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie tak aby oryginał można było zwrócić Wykonawcy bez dekompletowania oferty. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 4.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.12.2013 r do godz. 900. W przypadku wpłaty gotówkowej, za skuteczne wniesienie wadium uznaje się moment uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. a) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. b) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. c) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. d) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp. e) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . f) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/wlodawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach