Przetargi.pl
Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2010 roku

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721441 , fax. 0-82 57-23-760
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa
    Suszno, ul. Szpitalna 152A 152A
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721441, fax. 0-82 57-23-760
    REGON: 11001691200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa umundurowania leśnika i przedmiotów uzupełniających do umundurowania w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w roku 2010 mundurów: wyjściowego, codziennego, terenowego oraz przedmiotów uzupełniających do munduru leśnika, wykonanych według wzorów określonych w Zarządzeniu nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 roku oraz Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z 28.06.1999 roku z późniejszymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, udostępnionej na stronie www Zamawiającego. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Łączna ilość zamówienia wynosi 7020 pkt. Rozbicie na poszczególne elementy umundurowania zawiera tabela umieszczona w SIWZ. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wyniesie 125 % ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości zamówienia o 20%, Jeżeli zajdzie taka konieczność wówczas Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przedstawi zaświadczenia ORW LP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych); 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BGŻ Chełm 80 2030 0045 1110 0000 0101 57 1 lub w PEKAO SA 34 1240 2249 1111 0000 3598 3804 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego do godz. 900 do dnia 10 lutego 2010 roku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie V. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. W przypadku dostawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie kserokopii umowy spółki i dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo właściwy dokument stwierdzający , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz dostaw o podobnym rozmiarze i charakterze wykonanych w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu, na załączonym wzorze nr 4 wraz z potwierdzeniem ich właściwego wykonania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlodawa.lublin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach