Przetargi.pl
Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej

Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-951 Kraków, os. Zgody 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 012 6460199
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
    os. Zgody 18 18
    31-951 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6460303, 6460100, fax. 012 6460199
    REGON: 00017342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Dostawa umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. 1. Postępowanie podzielone jest na osiem części: CZĘŚĆ 1 Dostawa mundurów wyjściowych zimowych, mundurów służbowych oraz spodni letnich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Mundur wyjściowy zimowy męski dla kadeta 90 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Mundur wyjściowy zimowy męski 3 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Mundur wyjściowy zimowy damski 2 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Mundur służbowy męski dla kadeta 90 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Mundur służbowy męski 2 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Spodnie letnie 94 szt. /zamówienie podstawowe/ - Mundur wyjściowy zimowy męski dla kadetów 5 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Mundur wyjściowy zimowy męski 2 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Mundur służbowy męski dla kadetów 5 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Mundur służbowy męski 2 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Spodnie letnie 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1. CZĘŚĆ 2 Dostawa czapek wyjściowych zimowych oraz sznurów galowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem mł. asp. 92 szt. /zamówienie podstawowe/ - Czapka wyjściowa zimowa starszego oficera bez haftu 2 szt. /zamówienie podstawowe/ - Sznur galowy aspiranta 90 szt. /zamówienie podstawowe/ - Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem mł. asp. 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Czapka wyjściowa zimowa starszego oficera bez haftu 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Sznur galowy aspiranta 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2. CZĘŚĆ 3 Dostawa koszul wyjściowych i służbowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Koszula wyjściowa z długim rękawem męska 186 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z długim rękawem damska 4 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat męska 9 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska 91 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat damska 2 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem damska 2 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula służbowa z długim rękawem męska 185 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat męska 2 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula służbowa z krótkim rękawem męska 182 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszula wyjściowa z długim rękawem męska 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z długim rękawem damska 1 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat męska 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem męska 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem pod krawat damska 1 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula wyjściowa z krótkim rękawem damska 1 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula służbowa z długim rękawem męska 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula służbowa z krótkim rękawem pod krawat męska 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszula służbowa z krótkim rękawem męska 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3. CZĘŚĆ 4 Dostawa półbutów służbowych, półbutów wyjściowych oraz botków ocieplanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Półbuty służbowe 92 pary /zamówienie podstawowe/ - Półbuty wyjściowe 93 pary /zamówienie podstawowe/ - Botki ocieplane 93 pary /zamówienie podstawowe/ - Półbuty służbowe 10 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Półbuty wyjściowe 10 para /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Botki ocieplane 10 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.4. CZĘŚĆ 5 Dostawa beretów, krawatów, czapek służbowych oraz pasków do spodni dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Beret z orzełkiem 93 szt. /zamówienie podstawowe/ - Krawat 160 szt. /zamówienie podstawowe/ - Czapka służbowa zimowa z orzełkiem 50 szt. /zamówienie podstawowe/ - Pasek do spodni 90 szt. /zamówienie podstawowe/ - Beret z orzełkiem 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Krawat 20 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Czapka służbowa zimowa z orzełkiem 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Pasek do spodni 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5. CZĘŚĆ 6 Dostawa swetrów, kurtek ? z podpinką oraz płaszczy zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Sweter służbowy 6 szt. /zamówienie podstawowe/ - Kurtka ? z podpinką 20 szt. /zamówienie podstawowe/ - Płaszcz zimowy 1 szt. /zamówienie podstawowe/ - Kurtka ? z podpinką 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Płaszcz zimowy 1 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6. CZĘŚĆ 7 Dostawa skarpet letnich oraz skarpet zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Skarpety letnie 200 par /zamówienie podstawowe/ - Skarpety zimowe 200 par /zamówienie podstawowe/ - Skarpety letnie 50 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Skarpety zimowe 50 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7. CZĘŚĆ 8 Dostawa rękawiczek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Rękawiczki zimowe 96 par /zamówienie podstawowe/ - Rękawiczki zimowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji minimum 12 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00 groszy), - dla zadania nr 2 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00 groszy), - dla zadania nr 3 w wysokości: 500,00 zł. (słownie: pięćset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 4 w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 5, 6, 7 i 8 - zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A. 5. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wymagany termin ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty wynosi 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 8 SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającego w Rozdziale I pkt. 1 SIWZ. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. 9. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 12. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach