Powiat Mielecki ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
ul. Wyspiańskiego 6
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
REGON: 69058144200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ultrasonografu wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. sprzedaż i dostawa ultrasonografu wraz z wyposażeniem, zwanego dalej Urządzeniem; 1.2. zamontowanie Urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i oddanie Urządzenia w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej; 1.3. przeszkolenie personelu w zakresie obsługi oferowanego Urządzenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne parametry jakie spełniać ma Urządzenie stanowiące Przedmiot zamówienia określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 4. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Niewskazanie w złożonej ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO Bank Polski S.A., nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578 z dopiskiem: „Wadium – Dostawa ultrasonografu WA.272.1.30.2019”; Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w ust. 2 musza być załączone do oferty w oryginale oraz muszą być ważne przez cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, której wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, które zawiera: a) Informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, b) Informację o podwykonawcach, w celu wykazania braku istnienia wobec podwykonawców podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1.3. Dowód wniesienia wadium. 1.4. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - oświadczenie własne Wykonawcy, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, - materiały informacyjne (opisy lub katalogi lub inne podobne materiały w tym oświadczenia producenta lub oddziału producenta na terenie RP lub zdjęcia) dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 6 do SIWZ, których autentyczności zostanie poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. W związku z brakiem ustanowienia przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenie wstępnego Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga również złożenia dokumentów i oświadczeń w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia z wyjątkiem oświadczenia wstępnego Wykonawcy w zakresie określonym w ust. 1.1. oraz oświadczenia o grupie kapitałowej. 4. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku braku przynależności Wykonawcy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może załączyć stosowne oświadczenie do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego i densytometru
Dodano: 2024-03-14 - „Dostawa sprzętu do rehabilitacji na potrzeby Oddziału Rehabilitacji Ruchowej w budynku Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim” -3 pakiety
Dodano: 2022-11-16 - dostawa aparatów USG i dekontaminatora powietrza
Dodano: 2022-07-26 - FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY APARAT USG PRZENOŚNY PRZYŁÓŻKOWY (1 SZT.) DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY – WRAZ Z INSTALACJĄ, URUCHOMIENIEM I SZKOLENIEM PERSONELU MEDYCZNEGO
Dodano: 2021-04-27 - Dostawa aparatu USG z wyposażeniem
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa aparatu USG z wyposażeniem
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa elementów do stworzenia prototypu.
Dodano: 2020-11-26 - ZAKUP I DOSTAWA APARATU USG.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa aparatu USG
Dodano: 2020-11-06 - ZAGREGOWANY APARAT USG WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM – DLA ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2020-07-16