Przetargi.pl
Dostawa ultrasonografu.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. Słoneczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 357 32 31 , fax. 833 572 642
  • Data zamieszczenia: 2021-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Słoneczna 1
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 083 357 32 31, fax. 833 572 642
    REGON: 30458500000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ultrasonografu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ultrasonografu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do niniejszej ogłoszenia. Aparat ultrasonograficzny oraz urządzenia niezbędne do jego funkcjonowania i obsługi muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz świadectwo CE. Przedmiot zamówienia zostanie zainstalowany, skonfigurowany oraz uruchomiony przez Sprzedawcę. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu, przeznaczony do stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz. U z 2019 r., poz. 175), oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami, posiadać wymagane świadectwa rejestracji oraz być oznaczone znakiem CE. Sprzedawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji dla dostarczonego Przedmiotu Umowy. W okresie gwarancji, Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt do naprawy lub wymiany każdego z elementów, podzespołów lub zespołów dostarczonego Przedmiotu Umowy, które uległy uszkodzeniu z przyczyn wad konstrukcyjnych lub materiałowych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie eksploatacji, jeśli są one spowodowane niestosowaniem się do dostarczonej instrukcji obsługi, dokonywaniem samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby oraz wynikających z przyczyn losowych (np. pożar, powódź, dewastacja). W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wad utajnionych konstrukcyjnych lub jakościowych w okresie obowiązywania gwarancji, o wykryciu wady Kupujący powiadomi na piśmie Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty jej ujawnienia. Terminy usunięcia ujawnionych wad będzie określał Kupujący, biorąc pod uwagę niezbędny czas i techniczne możliwości ich usunięcia, pisemnie informując o nich Sprzedawcę. Oferowany sprzęt musi być fabryczne nowy, rok produkcji 2021
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach