Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej ogłasza przetarg
- Adres: 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 342-25-00 , fax. 0-58 342-24-99
- Data zamieszczenia: 2013-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej
ul. Sobótki 9 9
80-247 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 0-58 342-25-00, fax. 0-58 342-24-99
REGON: 22045390300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzkzg.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ulotek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa ulotek do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej: format netto: szerokość 980 mm x wysokość 550 mm, spady: 3 mm; kolory CMYK 4/4; papier G-Print PAPYRUS lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym o następujących cechach: dwustronnie dwukrotnie lub trzykrotnie powlekany, bezdrzewny, spulchniony, o wysokiej białości i nieprzezroczystości oraz głębokim matowym lub matowojedwabistym wykończeniu do druku materiałów kartograficznych i map z odpornością na częste zginanie. Przed rozpoczęciem druku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemną pełną specyfikację papieru; gramatura papieru 100 - 115 gm/2 (zalecane 100 g/m2); ilość: 20 000 (słownie: dwadzieścia tysięcy) sztuk. Opis ulotek wskazanych w powyższej tabeli: Falcowanie (łamanie) na 25 części w następujący sposób: Siatka linii łamania przedstawiona została w załączniku numer 5 do SIWZ SPOSÓB ŁAMANIA ULOTKI. Łamanie rozpoczynamy od lewej strony. Ułożenie ulotki ma być takie, aby okładka była widoczna i znajdowała się w prawym dolnym rogu (pola 1 i 2). Krok 1. Pierwszą od lewej kolumnę (pola: 5, 10, 15, 20 i 25) składamy pod spód. Krok 2. Następnie kolumnę składającą się z pól: 4, 9, 14, 19 i 24 składamy do góry zasłaniając pola 3, 8, 13, 18 i 23. Po tym złożeniu na wierzch wróciły pola: 5, 10, 15, 20 i 25. Krok 3. Następnie całą kolumnę (wszystkie warstwy z polami: 5, 10, 15, 20 i 25) zaginamy pod spód. Krok 4. Pierwszy wiersz (pola: 21 i 22) zaginamy do góry zasłaniając pola: 16 i 17. Krok 5. Pierwszy wiersz zaginamy pod spód. Krok 6. Pierwszy wiersz (pola: 11 i 12) zaginamy do góry zasłaniając pola: 6 i 7. Krok 7. Pierwszy wiersz zaginamy pod spód. Krok 8. Pozostałe pola 1 i 2 zaginamy na pół tworząc okładkę; Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie plików .pdf wygenerowanych z programu InDesign CS5.5 lub InDesign CS6, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 27; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; WYKONAWCA wykona i doręczy ZAMAWIAJĄCEMU wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ewentualnego wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego . Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Termin realizacji zamówienia: 14 (słownie: czternaście) dni od daty dostarczenia Wykonawcy (przez Zamawiającego) materiałów; Sposób pakowania ulotek: maksymalnie po 250 (słownie: dwieście pięćdziesiąt) sztuk w kartonie. 2. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzkzg.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy karnetów biletowych
Dodano: 2016-04-13 - Jednorazowa dostawa druków dyplomów, świadectw ukończenia studiów podyplomowych, opraw do suplementów
Dodano: 2015-07-15 - sukcesywne dostawy plakatów, druków i naklejek oraz dostawa schematów na przystanki , informatorów, druków i rolek termicznych do drukarek termicznych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa druków dyplomów, świadectw ukończenia studiów podyplomowych, indeksów studiów doktoranckich, lokat, opraw do suplementu
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa druków szpitalnych i akcydensowych dla UCK
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa plakatów typu Citylight, schematów na przystanki i naklejek lico znaku drogowego D-15 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-06-10 - sukcesywne dostawy plakatów oraz dostawa plakatów, informatorów, schematów i naklejek do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-15 - Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dodano: 2014-04-17 - Sukcesywne dostawy karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-03-20