Przetargi.pl
Dostawa układu pomiarowego do monitoringu jakości ścieków do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, Nowy Dwór 35
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062 , fax. 52 33 55 061
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
    Nowy Dwór 35 35
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062, fax. 52 33 55 061
    REGON: 22071900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzonowydwor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa układu pomiarowego do monitoringu jakości ścieków do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa układu pomiarowego do monitoringu jakości ścieków do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. Układ należy zamontować w pompowni głównej PG znajdującej się na terenie ZZO Nowy Dwór. System monitoringu ścieków winien składać się z następujących elementów: Wielokanałowy przetwornik pomiarowy (pomiary zgrupowane), Sonda do pomiaru potencjału Redox, Sonda do pomiaru pH, Sonda do pomiaru przewodności, Spektrofotometr, Mineralizator, Sonda do pomiaru ChZT (Chemiczne zapotrzebowanie na tlen), Sonda do pomiaru NH4 (azot amonowy), Sonda do pomiaru NO3 (azot azotanowy), Detektor H2S (siarkowodór), Testy do oznaczania parametrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, zero groszy). Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XII SIWZ. Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: 95113011210007843008200001. W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu, decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2) -5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy przedmiotu zamówienia liczony od dnia podpisania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzonowydwor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach