Przetargi.pl
Dostawa (udostępnienie) wraz z montażem i demontażem hal namiotowych wraz z wyposażeniem dla potrzeb organizacji imprezy Gdyńskiego Centrum Sportu

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (udostępnienie) wraz z montażem i demontażem hal namiotowych wraz z wyposażeniem dla potrzeb organizacji imprezy Gdyńskiego Centrum Sportu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 44212300-2 – konstrukcje i ich części, 45223800-4 – montaż i wznoszenie gotowych hali namiotowej, 45262110-5 – demontaż gotowych hali namiotowej. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie (udostępnienie) wraz z montażem i demontażem hal namiotowych użytkowych (będących własnością Wykonawcy lub znajdującej się w jego dysponowaniu na podstawie innego tytułu prawnego), podczas imprezy sportowej /biegu organizowanego przez Gdyńskie Centrum Sportu w listopadzie 2019roku, o łącznej powierzchni hal 1.250m², t.j.: 1) hala o wymiarach 20m x 45m i powierzchni 900 m² wraz z wyposażeniem, 2) hala o wymiarach 10m x 35m i powierzchni 350 m² wraz z wyposażeniem, w terminie: od dnia 06.11.2019 r. do dnia 12.11.2019 r., w tym: - rozstawianie hal rozpocznie się w dniu 06.11.2019 roku od godziny 8:00 do dnia 08.11.2019 roku do godziny 10.00, - rozpoczęcie demontażu i wywozu hal w dniu 11.11.2019 roku od godziny 21.00 do dnia 12.11.2019 roku do godziny 10.00 3. Zamawiający przewiduje miejsce montażu hal namiotowych na parkingu przed Akwarium Gdyńskim na Skwerze Kościuszki w Gdyni. Dokładne miejsce montażu zostanie uzgodnione przez Zamawiającego i Wykonawcę. 4. Hale namiotowe muszą być zgodne z dokumentacją rysunkową (stanowiącą załącznik nr 10 i 11 do SIWZ). 5. Termin, o którym mowa w ust. 2 może ulec zmianie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o powyższej zmianie w terminie dwóch dni kalendarzowych przed planowanym rozpoczęciem prac związanych z rozstawieniem hal namiotowych. 6. Szczegółowy opis hal namiotowych i ich wyposażenia: 1) konstrukcja hal namiotowych musi być odporna na wiatr i nie przepuszczać deszczu, przytwierdzona do podłoża za pomocą kołków lub dociążona niezbędną ilością specjalistycznych obciążników (estetycznie schowanych pod pokrowcami w jednakowym kolorze), 2) konstrukcja nie może zawierać podpór konstrukcyjnych dachu na powierzchni wewnętrznej hal namiotowych, Zamawiający dopuszcza podpory konstrukcyjne dachu jedynie w obrębie ścian hal namiotowych, 3) konstrukcja hal namiotowych musi być wykonana z profili aluminiowych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do wglądu dokumentacji technicznej hal namiotowych, w tym wytycznych i norm dotyczących zachowania statyki obiektu, 4) ściany oraz pokrycie dachu muszą być wykonane z białego niepalnego materiału, wyjątek stanowi część ścian jednego z dłuższych boków, które powinny być transparentne (zgodnie z załączonym rysunkiem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ), 5) ściany działowe, dzielące hale namiotowe na odrębne pomieszczenia, muszą być w wysokości zapewniającej zasłonięcie całej przestrzeni od podłoża do dachu hali namiotowej, 6) w halach o łącznej powierzchni 1.250 m², o których mowa w ust. 2 pkt. 1 i 2, na całej powierzchni hal namiotowych, (zgodnie z załączonym rysunkiem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest zamontować drewnianą podłogę; po zamontowaniu podłoga musi tworzyć jednolitą konstrukcję, 7) wysokość hali namiotowej o wymiarach 20m x 45m i powierzchni 900 m², o której mowa w ust. 2 pkt. 1, w najniższym miejscu musi mieć minimum 2,5 m wysokości liczonej od podłoża do dachu hali namiotowej, w najwyższym miejscu hala namiotowa musi mieć minimum 5 m wysokości liczonej od podłoża do dachu hali namiotowej (wynika to z chęci ustawienia sceny przez Zamawiającego), 8) wysokość hali namiotowej o wymiarach 10m x 35m i powierzchni 350 m², o której mowa w ust. 2 pkt. 2, w najniższym miejscu musi mieć minimum 2,2 m wysokości liczonej od podłoża do dachu hali namiotowej, w najwyższym miejscu hala namiotowa musi mieć minimum 3,9 m wysokości liczonej od podłoża do dachu hali namiotowej, 9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 50 kompletów ław biesiadnych do hal namiotowych, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 i 2 w stanie bardzo dobrym (ławy winny być czyste, suche i stabilne), przez komplet rozumie się ławę/stół o długości minimum 2,2 m oraz dwóch ław/siedzisk o minimalnej długości 2,2 m każda, stół oraz siedzisko musi być tej samej długości. Ławy zostaną ustawione przez Wykonawcę w miejscach wskazanych, w trybie roboczym przez Zamawiającego. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej trzech dmuchaw spalinowych przeznaczonych do ogrzania hali namiotowej, o której mowa w ust. 2 pkt 1, w tym również dostarczenia paliwa do urządzeń ogrzewających, zainstalowania oraz obsługi urządzeń na cały czas ich pracy. Zamawiający przewiduje czas pracy urządzeń ogrzewających w systemie ciągłym, w dniu 11.11.2019 roku w godzinach od 6:00 do 20:00, minimum dwa urządzenia ogrzewające pomieszczenie I oraz jedno urządzenie ogrzewające pomieszczenie IV w hali o której mowa w ust. 2 pkt 1. 11) Wykonawca musi zapewnić oświetlenie, normatywne dla powierzchni ekspozycji wystawowej, pomieszczenia I, wspólne dla II i III oraz IV w hali namiotowej o wymiarach 20m x 45m o której mowa w ust. 2 pkt 1, oraz wspólne dla pomieszczenia I i II w hali namiotowej o wymiarach 10m x 35m, o której mowa w ust. 2 pkt. 2, w dniu 11.11.2019 w godzinach od 6:00 do 20:00. Oświetlenie musi składać się z 12 źródeł światła w postaci żarówek metalohalogenkowych o mocy 250 W każda. 12) Źródła światła w hali namiotowej o wymiarach 20m x 45m muszą być zainstalowane na wysokości minimum 3 m według podziału: a) dla pomieszczenia I w dwóch równoległych rzędach, po 3 źródła światła w rzędzie, tak aby odległość pomiędzy źródłami światła w danym rzędzie oraz pomiędzy rzędami wynosiła minimum 10 m, przy czym odległość pojedynczego źródła światła od ściany hali namiotowej, w tym działowej, musi wynosić minimum 5 m, b) dla pomieszczeń II i III wspólne oświetlenie składające się z 2 źródeł światła, rozmieszczonych tak aby odległość pomiędzy źródłami światła wynosiła minimum 10 m, przy czym odległość pojedynczego źródła światła od ściany hali namiotowej, w tym działowej, musi wynosić minimum 2,5 m, c) dla pomieszczenia IV składające się z 2 źródeł światła, rozmieszczonych tak aby odległość pomiędzy źródłami światła wynosiła minimum 10 m, przy czym odległość pojedynczego źródła światła od ściany hali namiotowej, w tym działowej, musi wynosić minimum 2,5 m, 13) Źródła światła w hali namiotowej o wymiarach 10m x 35m muszą być zainstalowane na wysokości minimum 3 m według podziału: a) wspólne oświetlenie dla pomieszczeń I i II składające się z 2 źródeł światła, rozmieszczonych tak aby odległość pomiędzy źródłami światła wynosiła minimum 20 m, przy czym odległość pojedynczego źródła światła od ściany hali namiotowej musi wynosić minimum 5 m, b) Przewód zasilający źródła światła musi zostać doprowadzony do poziomu podłogi w miejsca zasilania (wskazanym w załączniku nr 10 do SIWZ), przy czym należy pozostawić zapas 10 m przewodu. c) Źródła Światła muszą być podwieszone do hali namiotowej hali namiotowej w sposób bezpieczny, Zleceniodawca wymaga aby Wykonawca dodatkowo zabezpieczył mocowanie łańcuchami metalowymi, które po ew. zerwaniu się podstawowego mocowania zabezpieczą źródło światła przed spadnięciem. Oświetlenie Wykonawca zainstaluje we własnym zakresie, 14) Wykonawca musi każdorazowo zapewnić dwuskrzydłowe przeszklone drzwi, o łącznej szerokości minimalnej 2 m, uwzględniając typ drzwi (szkło mleczne/szkło transparentne) oraz ilości zgodne z załączonym rysunkiem (stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ), dodatkowo w miejscu zainstalowania każdych drzwi musi zostać zapewniona rampa, obita czystą ciemną wykładziną (jednakową dla wszystkich ramp), mającą szerokość tożsamą z szerokością drzwi i zapewniającą bezpieczne i stabilne zniwelowanie różnicy wysokości pomiędzy podłożem a podłogą w hali namiotowej. Drzwi każdorazowo muszą być czyste i wolne od naklejek i taśmy klejącej czy też pozostałości po nich, 15) konstrukcja hali namiotowej, o wymiarach 20m x 45m, o której mowa w ust. 2 pkt 1, we wszystkich miejscach łączenia profili dachu i nóg musi być zabezpieczona i wzmocniona obustronnie płaskownikami w sposób przedstawionym na zdjęciach (stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ) lub w sposób równoważny, 16) stawiana hala namiotowa musi być jednolitą bryłą przez co rozumie się, iż hala namiotowa nie może być złożona z kilku mniejszych namiotów, 17) Wykonawca na własny koszt zapewnia transport elementów i urządzeń niezbędnych w realizacji zamówienia, 18) Wykonawca zobowiązany będzie do podwieszenia do hali namiotowej hali namiotowej dodatkowego oświetlenia dostarczonego przez Zamawiającego lub innych przedmiotów lub urządzeń, w tym flag, kamer, banerów i innych przedmiotów nie wpływających na bezpieczeństwo użytkowania hali namiotowej. 7. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 250.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia losowe. 8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty: 1) transportu hal namiotowych i niezbędnego wyposażenia w tym również kompletów ław, 2) dostarczenia (udostępnienia) wraz montażem i demontażem hal namiotowych wraz z wyposażeniem w tym ogrzewania oraz oświetlenia hal, 3) dostawy z montażem i demontażem kompletów ław. 9. Wymagania co do sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu każdej hali namiotowej wraz z wyposażeniem zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentami przedmiotowej hali namiotowej oraz wszelkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 2) Wykonawca po wykonaniu montażu hal namiotowych wraz z wyposażeniem powiadomi Zamawiającego o gotowości do użytkowania hal namiotowych, 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia ekipę montażową, która dokona rozstawienia hal namiotowych, ich demontażu oraz w czasie użytkowania hal namiotowych przez Zamawiającego, będzie w ciągłej gotowości do podjęcia w każdej chwili czynności związanych z usuwaniem ewentualnych usterek, dokonywania napraw, 4) Wykonawca zobowiązany jest oddelegować zespół, składający się minimum z trzech osób, w tym co najmniej jedna osoba wyznaczona jako koordynator musi posiadać doświadczenie w rozstawieniu/montażu hali namiotowej o powierzchni co najmniej 900 m², które w trakcie montażu i demontażu każdej z hal oraz którzy w czasie od godziny 6:00 do 20:00 w dniu 11.11.2019 roku, zobowiązani będą przebywać na miejscu rozstawienia hal namiotowych, będą doglądać ich stanu technicznego, usuwania ew. usterek, pozostawać w stałym kontakcie z ekipą montażową Wykonawcy, o której mowa w pkt. 3 i w razie potrzeby dokonywać jej wezwania. Ponadto do punktualnego włączania wszystkich urządzeń grzewczych, o których mowa ust. 6 pkt. 10 w celu ogrzania hali namiotowej, 5) wykaz osób upoważnionych do kontaktu w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnej dokumentacji, w wersji papierowej w trzech egzemplarzach dla każdej hali namiotowej, niezbędnej do dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym robót budowlanych w zakresie posadowienia hal namiotowych, zawierającej w szczególności: a) opis techniczny wraz z opisem sposobu posadowienia, b) niezbędne rysunki i szkice, w tym w szczególności rysunek zagospodarowania terenu wraz z naniesioną lokalizacją hali namiotowej na mapie do celów informacyjnych, wraz z zaznaczonymi wymiarami oraz sposobem posadowienia w terenie, c) informacja BIOZ, d) atesty, certyfikaty, świadectwa, deklaracje oraz inne dokumenty w tym oznakowania towarów, e) aktualne uprawnienia Projektanta wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Powyższe dokumenty muszą być podpisane (wraz z pieczątką) przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu ww. dokumentację najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Przekazanie powyższych dokumentów zostanie potwierdzone protokołem zdawczo odbiorczym, podpisanym przez obie strony. 8) w przypadku gdy wymienione w pkt. 6 dokumenty nie będą wystarczające do uzyskania zaświadczenia zgłoszenia robót budowlanych, Wykonawca na żądanie Zamawiającego niezwłocznie uzupełni dokumentację. 9) na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu/ów montażu/demontażu zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt. 2-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2019 poz. 1186) -dalej „ustawa Prawo budowlane” tj. odpowiednio zabezpieczyć tereny montażu, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 10) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować tereny montażu/demontażu własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzymać porządek na terenie/ach montażu/demontażu, 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, na własny koszt, specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia robót montażowych/demontażowych; przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania zamówienia osoby wskazanej w umowie jako pełniącej funkcję kierownika budowy, 12) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach, w przypadku ich zwołania przedstawicielem Wykonawcy jest kierownik budowy, 13) odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo – odbiorczym po wykonaniu przedmiotu zamówienia, 14) przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej, podpisanej (wraz z pieczątką) przez Kierownika Budowy, dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej, niezbędnej do przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy, zawierającej między innymi: a) pisemne oświadczenie Kierownika Budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją, o której mowa w pkt. 6, z obowiązującymi przepisami prawa oraz ofertą Wykonawcy, b) aktualne uprawnienia Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, c) dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów, d) rysunki powykonawcze z naniesionymi ew. zmianami. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji dostawy w przypadku gdyby Impreza została odwołana lub gdyby przekazano ją do realizacji innemu Podmiotowi. Z tytułu rezygnacji nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. O rezygnacji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 7 dniowym. 11. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 17. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44212300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust.1 i 5 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1) i 2), b) składa w oryginale pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ), zawierające w swojej treści, w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dodatkowo: b.1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b.4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. c) W przypadku, gdy w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w lit b), Wykonawca nie zawrze informacji opisanych w lit. b.1)-b.4), Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności informacje opisane w lit. b.1)-b.4). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) - w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach