Przetargi.pl
Dostawa ubrań strażackich

Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-020 Lublin, Lipowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 183 530 , fax. 261 183 501
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
    Lipowa 1a
    20-020 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 261 183 530, fax. 261 183 501
    REGON: 43026882400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzilublin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ubrań strażackich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa sprzętu( Jm.;Ilość szt):1 Buty specjalne gumowe para 36;2 Buty specjalne skórzane para 22;3 Buty koszarowe para 52;4 Koszulka letnia szt. 88;5 Koszulka zimowa szt. 88;6 Kamizelka KDR szt. 8;7 Pas strażacki szt. 40;8 Rękawice specjalne para 84;9 Kominiarka trudnopalna szt. 54;10 Sztormiak szt. 23;11 Ubranie strażackie koszarowe kpl. 65;12 Ubranie strażackie specjalne kpl. 70; wymagania techniczno – jakościowe: a) spełnienie parametrów techniczno – jakościowych zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia, załącznik nr 1 b) W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO -normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080-2008, WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej -Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. Kod kreskowy umieszczony na opakowaniu jednostkowym wyrobu powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. c) rodzaj dokumentu potwierdzającego parametry techniczno - jakościowe a wymaganego od Wykonawcy: - aktualne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydanej przez CNBOP w Józefowie (dla poz.1,2,7,8,9,11,12). – opis parametrów techniczno – jakościowych (dla poz. 8,10,11,12 wg. Wzoru załączonego do SIWZ - jako załącznik nr 3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 2. Ogólne warunki dostawy: a) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy towaru określonego w umowie transportem na własny koszt i ryzyko (pojazdami zarejestrowanymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) wraz z rozładunkiem do magazynu RZI w Lublinie, ul. Wyścigowa 24/26, 20-425 Lublin. b) O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem, telefonicznie na nr 261 18 22 43 lub pisemnie na fax: 261 18 22 48. c) Z czynności odbioru przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez komisję Zamawiającego określający przedmiot dostawy, datę dostawy oraz stwierdzenie ewentualnych wad lub braków w przedmiocie dostawy. d) Zamawiający dokona sprawdzenia towaru w ciągu 3 dni roboczych od daty jego otrzymania. W przypadku stwierdzenia wad powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i wyznaczy termin na ich usunięcie. e) Protokół o którym mowa powyżej stwierdzający przyjęcie towaru bez wad i usterek lub braków w przedmiocie dostawy, zostanie przesłany do Wykonawcy celem podpisania. Podpisany przez Wykonawcę protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. f) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyroby o parametrach techniczno- jakościowych nie gorszych niż wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia do magazynu RZI, ul. Wyścigowa 24-26, 20-425 Lublin, w godz. 800-1400 . Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Okres rękojmi i gwarancji: Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35811100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 1500,00 zł (tysiąc pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 58 10101339 0043 0113 9120 1000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1200 dnia 2018-05-10r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20 – 020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w formie oryginału: a) w pok. nr 105 (kancelaria), lub b) w pokoju nr 116 (sekcja zamówień publicznych), lub c) dołączyć oddzielnie do oferty. najpóźniej do godz. 1200 dnia 2018-05-10r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach