Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
- Data zamieszczenia: 2018-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226942234, fax. +48226941149
REGON: 001103340 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ubiorów specjalnych dla funkcjonariuszy Straży Marszałkowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ubiorów specjalnych dla funkcjonariuszy Straży Marszałkowskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18410000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i powinna zawierać Formularz(-e) asortymentowo – cenowy(-e) zgodnie z Załącznikiem nr 1 (A, B, C) do Formularza oferty. 2. Do oferty każdy Wykonawca powinien dołączyć: 1) oświadczenie aktualne na dzień składania ofert - brak podstaw do wykluczenia z postępowania, 2) wzory oferowanej odzieży: a) w części A – komplet oferowanego ubioru specjalnego (bluza + spodnie): bluza w rozmiarze L lub 108/181, spodnie w rozmiarze L lub 90/187, b) w części B – kurtka w rozmiarze L, c) w części C – koszulka letnia z krótkim rękawem w rozmiarze L. Każdy wzór powinien posiadać po wewnętrznej stronie metkę zawierającą informacje dotyczące składu materiału, sposobu konserwacji i rozmiaru. 3) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, które Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej, 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia - w formie pisemnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bielizny specjalistycznej dla członków załóg Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2019-06-17 - Zakup 51 kompletów ubrań specjalnych do Ochotniczych Straży Pożarnych z Gminy Piaseczno
Dodano: 2019-05-13 - Dostawa wyposażenia dla inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego
Dodano: 2018-11-15 - Produkcja i dostawa 416 kpl. mundurów letnich w kamuflażu typu MULTICAM
Dodano: 2018-08-28 - Produkcja i dostawa 416 kpl. mundurów letnich w kamuflażu typu „MULTICAM
Dodano: 2018-07-05