Przetargi.pl
Dostawa ubiorów służbowych

Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-067 Gdańsk, ul. Równa 19/21
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7630040 w. 44 , fax. 058 7630040 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku
    ul. Równa 19/21 19/21
    80-067 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 7630040 w. 44, fax. 058 7630040 w. 29
    REGON: 19147450500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ubiorów służbowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest szycie miarowe składników ubrania służbowego dla pracowników Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku wykonanego zgodnie z opisami określonymi w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro przewidzianego w ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 182221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Dla Zadania1-3000 zł. Dla ZadaniaII-1000 zł. Dla Zadania III-1000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Pzp w tym: 5.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.2.wpłacą wadium; 5.3.W przypadku warunku określonego w pkt 5.1.1. SIWZ - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień z postępowania - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty dokumenty wynikające z zapisów w SIWZ w pkt. 6; 5.4.W przypadku warunku określonego w pkt 5.1.2. SIWZ - nie podlegają wykluczeniu z postępowania - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1; 5.5.W przypadku warunku określonego w pkt. 5.3. SIWZ - wpłacą wadium - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wniósł kwotę wadium określoną w pkt. 10 SIWZ. 5.6.Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej SIWZ, oraz w wypełnionych i przedłożonych dokumentach składających się na ofertę wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. 5.7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w siedzibie Zamawiającego minimum 2 przymiarek ubiorów służbowych(nie gotowego wyrobu) . 5.8.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 2 ), b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (ZUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f. oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia; g. dowód wpłaty wadium. h.do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć po jednej sztuce każdego artykułu będącego przedmiotem dostawy oznaczonego nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone wykonawcom po zawarciu umowy. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana w wyniku postępowania, otrzyma zwrot wartości dostarczonego ubrania (zapłata przy pierwszej fakturze), a ubranie przejdzie na własność Zamawiającego. Za uszkodzenia zaistniałe w wyniku badania dostarczonych wzorców skutkujące pogorszeniem / utratą wartości użytkowych wzorca / Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych przez Wykonawcę: a. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę i nie podlegających ujawnieniu; b. Dokumenty niejawne - zastrzeżone, składane w ofercie, Wykonawca wydziela zgodnie z zapisami pkt. 12.15. niniejszej SIWZ; c. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp oraz dokumentów składanych w ofercie, których jawność wynika z innych aktów prawnych; d. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona analizy ofert, ustalając dokumenty części jawnej ofert, które mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, na ich wniosek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczno jakościowa dostarczonego wzoru
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną