Przetargi.pl
dostawa tytoniu

Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym ogłasza przetarg

  • Adres: 18-408 Wygoda, Czerwony Bór 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2153595, 2163604 , fax. 086 2163149
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym
    Czerwony Bór 23 23
    18-408 Wygoda, woj. podlaskie
    tel. 086 2153595, 2163604, fax. 086 2163149
    REGON: 45109521500021
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpczerwonybor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa tytoniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów tytoniowych na rzecz Zamawiającego, według wyszczególnienia zawartego w pkt 2. 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : L.p. Asortyment Jm. Ilość do: 1. tytoń Korsarz 500g szt. 920 2. tytoń Hit 500g szt. 920 3. tytoń Grodzki 500g szt. 900 4. tytoń Korsarz 250g szt. 510 5. tytoń Hit red 250g szt. 510 6. tytoń Grodzki 250g szt. 500 7 gilzy 100szt. szt. 3000 8 gilzy 250szt. szt. 2500 9 bibułki do tytoniu szt. 2000 10 lufki szklane -opakowanie 100sz. szt. 130 3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany w ilościach, rodzaju i terminach wskazanych przez Zamawiającego do punktów sprzedaży : a) Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża; b) punkt sprzedaży Gospodarstwa w Zakładzie Karnym w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża; c) Przytuły Stare 13a, 07-411 Rzekuń (Areszt Śledczy Ostrołęka - Oddział Tymczasowego Zakwaterowania Skazanych) 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy zamówienie, które winno być zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty jego złożenia w godzinach od 7.30 do 13.30 . 5. Wykonawca zobowiązany jest do transportu przedmiotu zamówienia w odpowiednich warunkach określonych odrębnymi przepisami i w opakowaniach zbiorczych zabezpieczających odpowiednio przewożony asortyment. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość : 1) zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach poszczególnych pozycji, przy zachowaniu całkowitej wartości przedmiotu zamówienia; 2) niewyczerpania w okresie obowiązywania umowy zamawianego asortymentu w całości. 7. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia dostawy ma prawo reklamować przedmiot dostawy. 9. Na rozpatrzenie reklamacji Wykonawca ma 7 dni roboczych. 10. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych usunie zgłoszone nieprawidłowości poprzez uzupełnienie dostawy w przypadku rozbieżności w ilości lub - wymieni towar na nowy w przypadku zakwestionowania jakości. 11. Reklamacje Zamawiający będzie zgłaszał pocztą, telefonicznie lub faxem za potwierdzeniem, do osoby wskazanej przez Wykonawcę. 12. Nie udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania przyjmuje się za uznanie reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy. II. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosunku do każdego Wykonawcy na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. 2. Sposób spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY. 1. Wykonawca składa wraz z ofertą sporządzoną na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr A do SIWZ następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Dokument pełnomocnictwa1; 3) Dokument pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców2; 1.2. Wykonawcy zagraniczni mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) składają: 1) w zakresie dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.1 ppkt 1 składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawca zagraniczny, zastrzeżeniem ppkt. 2, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ppkt.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. II. ZASADY UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, każdy z wykonawców występujących wspólnie składa oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpczerwonybor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną