31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
- Data zamieszczenia: 2018-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Ul. Silniki 1
61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
REGON: 63243177100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA TUSZY, TONERÓW I AKCESORIÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych, nieregenerowanych i niepochodzących z odzysku materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, a także akcesoriów do sprzętu drukującego oraz materiałów konserwacyjnych do sprzętu informatycznego na potrzeby 31BLT w Poznaniu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu oraz odbiór w ramach umowy zużytych w/w materiałów eksploatacyjnych. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 zadań: Zadanie nr 1 - Tusze, tonery do ploterów i drukarek oraz inne akcesoria dla sł. Geograficznej; Zadanie nr 2 - Materiały do sublimacji dla sł. ZLT i LŚB; Zadanie nr 3 - Tonery dla sł. ZLT i LŚB. Zadanie nr 4 - Cartridge dla sł. ZLT i LŚB. Zadanie nr 5 – Tusze, tonery, bębny oraz materiały eksploatacyjno - techniczne do sprzętu informatycznego dla sł. Łączności; Zadanie nr 6 – Tonery do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sekcji Wychowawczej; Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w zał. nr 5A, 5B, 5C, 5D do SIWZ oraz w Formularzu cenowym dla zadań 1-6 – zał. nr 6 A, B, C, D, E F do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych. Warunki odnoszące się do materiałów równoważnych zostały opisane w Szczegółowym opisie zamówienia – zał. nr 5A 5B, 5C, 5D do SIWZ, formularzach cenowych – zał.6 do SIWZ oraz w projektach umowy – zał. nr 4A,B,C do SIWZ. Wykazanie równoważności materiałów leży po stronie Wykonawcy. 9. Warunki gwarancji określone zostały w Szczegółowym opisie zamówienia – zał. nr 5A,5B, 5C, 5D do SIWZ oraz w projektach umów. 13. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 5 – 115 000,00 zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2018r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 6 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości: - dla Zadania nr 5 - 3 800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2024-04-05 - Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących
Dodano: 2024-02-29 - zakup tuszy i tonerów
Dodano: 2024-02-22 - Zakup tonerów
Dodano: 2024-02-20 - Zakup tonerów
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-03-15 - Dostawa tonerów
Dodano: 2023-01-11 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa Materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-05-19