Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP ogłasza przetarg
- Adres: 05400 Otwock, ul. Konarskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7794031 w. 477 , fax. 22 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 22 7794031 w. 477, fax. 22 7794031 w. 477
REGON: 29015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa tuszy i tonerów wraz z utylizacją przez okres 24 miesięcy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa tuszy i tonerów wraz z utylizacją przez okres 24 miesięcy” 2. Zamówienie obejmuje dwa nierozdzielne pakiety. Pakiet nr 1 - Tusze i tonery Pakiet nr 2 - Odbiór i utylizacja pojemników po zużytych tuszach i tonerach. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta i numeru katalogowego dla każdego oferowanego wyrobu (załącznik nr 1 A do siwz– formularz cenowy). Niepodanie przez Wykonawcę nazwy producenta i numeru katalogowego dla każdego oferowanego produktu lub wskazanie poprzez ww. informacje produktu o parametrach gorszych niż wymagane przez Zamawiającego, nie będzie możliwe do poprawienia w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy PZP ponieważ stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty, co spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkr.2) ustawy PZP. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pojemników po zużytych tuszach i tonerach - 1 raz w miesiącu, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 A do siwz – Formularzu cenowym. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3do SIWZ (W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą 1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku, gdy: 1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający informuje, że, w celu sprawdzenia poprawności umocowania osób podpisujących ofertę zaleca się załączenie do oferty dokumentu rejestrowego a w przypadku jego braku w ofercie, Zamawiający pobierze dokumenty rejestrowe (KRS, CEDiG) z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
Dodano: 2024-03-28 - ZP/CZD/016/24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 3 pakiety
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2023-10-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń eksploatowanych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od drukarek
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz tuszy i tonerów do siedziby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu w ramach projektu „Aktywni Górą!”
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, pojemników na zużyty toner, bębnów, nośników danych do urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-06-30