Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2013-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i ksero oraz artykułów biurowych w ramach projektu pt.: Zastosowanie komputera i wybranych programów komputerowych w procesie zarządzania gospodarstwem rolnym w województwie śląskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i tonerów do drukarek i ksero oraz artykułów biurowych w ramach projektu (Zastosowanie komputera i wybranych programów komputerowych w procesie zarządzania gospodarstwem rolnym w województwie śląskim) finansowanego z: Projekt 1: Umowa o przyznanie pomocy nr 00012-6900-FA1900264_10 w ramach działania (Szkolenia zawodowe dla osób zatrudnionych w rolnictwie i leśnictwie)objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla Wydziału Nauk Ekonomicznych w asortymencie rzeczowym podanym w załączniku nr 6 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej). CPV: 30192000-1 2. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Dotyczy Zadania II (dostawa tonerów) Z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację, posłużył się określeniami wskazującymi na producenta dopuszcza się również materiały równoważne. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego (są równoważne wskazanym przez Zamawiającego), Zamawiający wymaga załączenia do oferty raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku wkładów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów. Zamawiający dopuszcza tylko tonery fabrycznie nowe nieregenerowane. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 1 Dostawa artykułów biurowych w ramach projektu (Zastosowanie komputera i wybranych programów komputerowych w procesie zarządzania gospodarstwem rolnym w województwie śląskim) dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa Oznaczenie części zamówienia: Zadanie 2 Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i ksero w ramach projektu (Zastosowanie komputera i wybranych programów komputerowych w procesie zarządzania gospodarstwem rolnym w województwie Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiając y nie wymaga wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2425
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO SPRAWA ZP 36 2016
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowych
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów piśmiennych.
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-05-30 - Zakup i dostawy materiałów biurowych - Sprawa nr 9/2016/Z.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy .
Dodano: 2016-05-27 - Dostawa materiałów piśmienno-biurowych i kopert
Dodano: 2016-05-18