Przetargi.pl
Dostawa tuszów, tonerów, taśm i elementów grzewczych

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2012-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tuszów, tonerów, taśm i elementów grzewczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszów, tonerów, taśm i elementów grzewczych do faksów, drukarek laserowych i atramentowych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 2. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do: - część A - Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 - część B - Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Mickiewicza 41 - część C - Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 16 4. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 20 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego, dla każdej lokalizacji osobno w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek tuszów, tonerów, taśm i elementów grzewczych podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Okres gwarancji na dostarczone tusze, tonery, taśmy i elementy grzewcze wynosi 36 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. 10. Usługi gwarancyjne zostaną podjęte w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia usterek i wad w przedmiocie zamówienia przez Zamawiającego. 11. Dostarczone przez Wykonawcę tusze, tonery, taśmy i elementy grzewcze będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. 12. Wykonawca zapewni odbiór zużytych tuszy, tonerów i taśm z siedziby Zamawiającego nie rzadziej niż raz na 3 miesiące, po telefonicznym lub wysłanym na adres email zgłoszeniu. Koszty odbioru, dojazdu i utylizacji zużytych wkładów drukujących w całości ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych brutto 00/100 zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach