Przetargi.pl
Dostawa trzydziestu dziewięciu urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim

Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 31503 Kraków, ul. Lubicz
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 298 010 , fax. 124 211 311
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Lubicz 25
    31503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 298 010, fax. 124 211 311
    REGON: 1061308300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa trzydziestu dziewięciu urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 39 szt. urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim, szczegółowo opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (zamieszczonych na stronie Zamawiającego www.arimr.gov.pl). Zamówienie podzielone jest na zadania. Zadanie I: Dostawa 31 szt. urządzeń kopiujących monochromatycznych A4 dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim, Zadanie II: Dostawa 8 szt. urządzeń kopiujących A3 kolorowych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim. Urządzenia muszą zostać dostarczone przez Wykonawcę do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR, zgodnie z lokalizacjami wskazanymi w SIWZ, a następnie wniesione w miejsce instalacji, rozpakowane i przygotowane do uruchomienia. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawców gwarancji na przedmiot zamówienia na minimalny okres co najmniej 12 miesięcy w Zadaniu I i 24 miesięcy w Zadaniu II. Okres gwarancji liczony jest od dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy w Zadaniu I i 24 miesiące w Zadaniu II skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2017r. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno wybrane lub obydwa zadania. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na obydwa zadania. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. Termin dostawy przedmiotu zamówienia w obydwu zadaniach wynosi 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje w tym zakresie żadnego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach