Ministerstwo Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261840007 , fax. +48261840642
- Data zamieszczenia: 2019-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Obrony Narodowej
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261840007, fax. +48261840642
REGON: 01487280600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trzech zasilaczy awaryjnych UPS o mocy 100, 125 i 200 kVA wraz z montażem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem (i niezbędnym demontażem) trzech zasilaczy awaryjnych UPS, w tym: 1) dostawa, instalacja i uruchomienie zasilaczy awaryjnych o mocy 100 kVA, 125 KVA i 200 kVA; 2) demontaż dotychczasowych zasilaczy UPS i przewiezienie ich do magazynu Zamawiającego; 3) wykonanie niezbędnych pomiarów pomontażowych i dostarczenie dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego; 4) przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi urządzeń, 5) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji bezpłatnych napraw i okresowych przeglądów technicznych zgodnie z wymaganiami producentów urządzeń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje dokonanie wizji lokalnej na wniosek Wykonawców. W przypadku chęci udziału w wizji lokalnej należy złożyć wniosek w powyższym zakresie faxem na nr 261 840 642 lub adres e-mail: zamowienia@mon.gov.pl. 4. Wykonawcy dołączą do oferty karty katalogowe oferowanych zasilaczy awaryjnych UPS oraz akumulatorów, zawierające dane umożliwiające sprawdzenie parametrów tych urządzeń i akumulatorów wymaganych przez Zamawiającego (pkt. 2 i 3 „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia”). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31682500-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ 3) pełnomocnictwa, o których mowa w rozdziale X SIWZ ust. 10 oraz ust. 11 – jeżeli dotyczy; 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ, 5) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 2 SIWZ (RODO ), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Formularz cenowy nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie formularza cenowego, brak wypełnienia wszystkich wymaganych pozycji lub wskazanie informacji o oferowanych urządzeniach niepozwalających na ich identyfikację skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną