Miasto Kielce ogłasza przetarg
- Adres: 25-303 Kielce, Rynek 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3676051 , fax. 041 3676053
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Kielce
Rynek 1 1
25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3676051, fax. 041 3676053
REGON: 00051602800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trzech stacji monitorujących wartości akustyczne i pozaakustyczne oraz rejestrujących przebieg czasowy drgań, które przekazywane i rejestrowane będą w bazie danych pomiarowych w serwerze zamawiającego wraz z montażem w wyznaczonych przez zamawiającego miejscach na terenie miasta Kielce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : -dostawa trzech stacji monitorujących wartości akustyczne i pozaakustyczne oraz rejestrujących przebieg czasowy drgań wraz z ich montażem w wyznaczonych przez Zamawiajacego miejscach na terenie miasta Kielce, -sprawdzenie poprawności działania systemu do gromadzenia danych pomiarowych (wielkości pomiarowe ze stacji monitorujących będą przekazywane i rejestrowane w serwerze Zamawiającego) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383440008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną