Przetargi.pl
Dostawa trzech serwerów z systemami operacyjnymi wraz z uruchomieniem

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
    REGON: 00004168300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna – Górnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa trzech serwerów z systemami operacyjnymi wraz z uruchomieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż wraz z dostarczeniem trzech identycznych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nierefabrykowanych, serwerów wraz z systemami operacyjnymi o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do specyfikacji, zwanych dalej „serwerami”, 2) wykonanie usług instalacyjnych i uruchomieniowych, 3) wykonanie usług szkoleniowych z zakresu obsługi serwerów, 4) w okresie jednego roku od daty zakończenia dostawy przedmiotu zamówienia – gotowość do wykonania (na zlecenie zamawiającego) usługi polegającej na konsultacjach związanych z wykonaniem migracji klastra bazy danych Oracle na nowo zakupione serwery (w ilości nie większej niż 40 roboczogodzin) 2. Serwer 2.1 Serwery muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta tych urządzeń na terenie Polski. 2.2 Serwery muszą być identyczne technologicznie, fabrycznie nowe, nieużywane, nierefabrykowane i posiadać minimalne parametry techniczne opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Usługi instalacyjne, szkoleniowe i konsultacyjne 3.1. W ramach wykonania usługi instalacyjnej i uruchomieniowej Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania usługi instalacyjnej trzech serwerów, obejmującej następujące czynności: a) montażu serwerów w szafie rackowej we wskazanej lokalizacji w serwerowniach należących do Zamawiającego, b) uruchomienia serwerów, c) instalacji dostarczonych wraz z serwerem systemów operacyjnych, d) konfiguracji adresacji IP, e) konfiguracji parametrów dostępu do systemu zarządzania serwerami, f) konfiguracji sieci wirtualnych VLAN na przełącznikach LAN, do których podłączony zostaną serwery, g) konfiguracji stref dostępu w sieci SAN (FC zonning) do zasobów macierzy dyskowej dla serwerów, h) prezentacji przestrzeni dyskowych z macierzy dyskowych do serwerów, i) konfiguracji przestrzeni dyskowych (datastore) na serwerach. 3.2. Powyższe usługi wykonywane będą w produkcyjnym środowisku Kopalni w sposób zapewniający ciągły dostęp do danych oraz aplikacji, bez konieczności planowania okna serwisowego. 3.3. Usługi powdrożeniowe w formie 3-miesięcznej opieki serwisowej (telefoniczna, zdalna, mailowa, w miejscu instalacji) od danych zakończenia usługi instalacyjnej. 3.4. Wykonawca przeszkoli personel zamawiającego z obsługi serwerów. Szkolenie dla 3 osób w ilości łącznej minimum 6 godzin. 3.5. W okresie do 50 tygodni od zakończenia dostawy przedmiotu zamówienia – gotowość do wykonania (na zlecenie zamawiającego) usługi polegającej na konsultacjach związanych z wykonaniem migracji klastra bazy danych Oracle na nowo zakupione serwery (w ilości nie większej niż 40 roboczogodzin). 3.6. Usługa polegająca na konsultacjach związanych z wykonaniem klastra bazy danych do nowo zakupionych serwerów sprawowana będzie na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia wykonywania konsultacji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru godzin sprawowania konsultacji (prawo opcji). 3.7. W związku z zakresem usług konfiguracyjnych opisanych w pkt. 3.1 – 3.3 Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą z kwalifikacjami inżyniera – w zakresie konfiguracji i uruchamiania serwerów – potwierdzonymi przez producenta dostarczanych serwerów (np. HPE - Accredited Solution Expert Server Solution Architect, DELL - SE: Server Credential 2018 lub innym równoważnym) 3.8. W związku z wymaganiami konsultacji w zakresie bazy danych Oracle Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą z kwalifikacjami inżyniera baz danych Oracle potwierdzonych przez producenta – firmę Oracle. 4. Warunki gwarancji 4.1. Wykonawca udziela minimum 5 letniej gwarancji jakości na dostarczone serwery licząc od daty odbioru dostawy serwerów przez Zamawiającego. 4.2. Serwis w ramach gwarancji świadczony będzie w siedzibie Kopalni. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności serwisowych najpóźniej na następny dzień roboczy licząc od daty przekazania zgłoszenia awarii przez Kopalnię (czas reakcji) oraz do usunięcia awarii najpóźniej w następnym dniu roboczym, licząc od daty podjęcia czynności serwisowych. 4.4. Zgłoszenia awarii będą przekazywane na adres e-mail. W przypadku pilnych awarii zgłoszenie może nastąpić telefonicznie na wskazany numer telefoniczny. 4.5. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Kopalni usług wsparcia do oprogramowania serwera i urządzenia analizy sieci (sterowników, licencji, oprogramowania wewnątrz urządzeń). 4.6. Usługi wsparcia świadczone będą przez Wykonawcę telefonicznie, mailowo oraz na stronie internetowej. 4.7. W ramach usług wsparcia Wykonawca zobowiązany jest do uaktualnienia oprogramowania (sterowników, licencji, oprogramowania wewnątrz urządzeń) do najnowszej wersji uwzględniające współpracę z ukazującymi się na rynku nowymi rozwiązaniami sprzętowymi i programowymi. 5. Warunki dostawy: 5.1. O przygotowaniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na dwa dni przed wymaganym terminem dostarczenia. 5.2. Miejsce dostawy – Budynek Administracyjny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. wejście C-1 pierwsze piętro Pomieszczenie Techniczne Działu Informatyki. 5.3. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 14:00. 5.4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie. 5.5. Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć: 1) dokumenty gwarancji, 2) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ). 3) oświadczenie producenta, że dostarczone przez Wykonawcę serwery pochodzą z polskiego kanału dystrybucji. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 4 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/SI/86. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa powyżej powinno zostać złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną