Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51165 Wrocław, ul. Krzywoustego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 265 160 , fax. 713 265 161
- Data zamieszczenia: 2017-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu
ul. Krzywoustego 28
51165 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 265 160, fax. 713 265 161
REGON: 93272117500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dolnyslask.witd.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów ze specjalistyczna zabudową biurowąna użytek Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 fabrycznie nowych samochodów specjalnych ze specjalistyczna zabudową biurową na użytek WITD we Wrocławiu. 2) Dostawa obejmuje pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2017, spełniający wymagania taktyczno - techniczne i gwarancyjne opisane w załącznikach numer 1.1, 1.2, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia stanowi jedną część ze względu na utrzymanie standardów technicznych floty WITD.Przedmiot zamówienia jest niepodzielny, dlatego Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4) W odniesieniu do warunku określonego w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), realizacja przewozu tych osób realizowana będzie innymi pojazdami przystosowanymi do takich przewozów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, całkowitą cenę ofertową brutto oraz dane dotyczące wszystkich parametrów podlegających ocenie; 2) Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 5 do SIWZ. 4) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 4.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. Oświadczenia te powinny brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 5) Wyciąg ze świadectwa homologacji typu pojazdu dla pojazdu bazowego, na którym zostaną wykonane prace adaptacyjne w zakresie zabudowy lub świadectwo zgodności WE dla kompletnych pojazdów, potwierdzające parametry pojazdu stanowiące podstawę do obliczenia punktów w kryteriach pozacenowych. W związku z tym, że wskazany dokument stanowi potwierdzenie parametrów oferowanego pojazdu, które stanowią kryteria oceny ofert, dokument ten nie podlega uzupełnieniu. Dokument ten, może zostać przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 oraz blokadą mechanizmu różnicowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Walimiu”
Dodano: 2023-09-13 - Zakup i dostawa lekkiego samochodu typu pickup dla OSP Pichorowice
Dodano: 2022-11-15 - Zakup i dostawa lekkiego samochodu typu pickup dla OSP Pichorowice
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa (zakup) specjalistycznego samochodu w rozmiarze L2H1 do transportu krwi i jej składników dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
Dodano: 2022-09-11 - Dostawa dwóch samochodów SLOp, jednego samochodu SLRr oraz jednego mikrobusa
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa samochodu ciężarowego z fabrycznie montowaną zabudową typ śmieciarka jednokomorowa
Dodano: 2021-03-09 - Dostawa specjalistycznego samochodu (śmieciarki 2 komorowej na podwoziu dwuosiowym o d.m.c. 18 Mg ) do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2021-02-15 - Zakup pojazdu specjalnego – samochód dwudrogowy typu pickup. CPV 34114000-9
Dodano: 2021-01-21 - Dostawa specjalistycznego samochodu (śmieciarki 2 komorowej na podwoziu dwuosiowym o d.m.c. 18 Mg ) do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2020-12-21 - Zakup pojazdu specjalnego – samochód dwudrogowy typu pickup. CPV 34114000-9
Dodano: 2020-12-11