Przetargi.pl
Dostawa trzech cyfrowych kopiarek laserowych czarno-białych z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego oraz objęcie ich obsługą serwisową dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 21-003 Ciecierzyn, Elizówka 65A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7568810 , fax. 081 7563941
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny
    Elizówka 65A 65A
    21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 7568810, fax. 081 7563941
    REGON: 01061308300082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa trzech cyfrowych kopiarek laserowych czarno-białych z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego oraz objęcie ich obsługą serwisową dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Ustawy o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 000 euro, o której mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych dalej zwanej Ustawą. Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego - art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Ustawy. 2. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa i wniesienie cyfrowej kopiarki laserowej czarno-białej z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego przygotowanej do pracy oraz objęcie serwisem sprzętu do-w lokalizacji-ach Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w ilości 3 sztuk. Sprzęt - cyfrowe kopiarki laserowe czarno - białe z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego określone w Rozdziale III punkt 5.1. SIWZ. Serwis - utrzymanie w stałej gotowości do druku Sprzętu -cyfrowych kopiarek określonych w Rozdziale III punkt 5.1. zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta m. in. przez usuwanie awarii Sprzętu w tym dostarczanie niezbędnych części zamiennych na koszt Wykonawcy oraz bieżące zaopatrzenie Sprzętu w materiały eksploatacyjne -toner, bęben, fuser do samodzielnej wymiany przez użytkownika na koszt Wykonawcy w okresie świadczenia usługi, tj. przez 48 m-cy licząc od daty dostawy, za co Zamawiający będzie wnosił wykonawcy opłatę okresową. Wykonawca musi mieć autoryzację na sprzedaż i Serwis zamawianego Sprzętu -określony w Rozdziale III punkt 5.2.. Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania autoryzacji na serwis Sprzętu i wykonywania serwisu przez co najmniej jednego z wykonawców występujących wspólnie lub przez wskazanego podwykonawcę. Dni robocze - okres w godzinach 8:30 - 15:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy Zastępcze urządzenie - urządzenie o parametrach nie gorszych do Sprzętu. 3. Dostawa, wniesienie i uruchomienie Sprzętu musi nastąpić do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 4. Dostawa Sprzętu musi odbyć się do lokalizacji Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy w godzinach 08:30 - 15:00 poniedziałek -piątek. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsc dostaw Sprzętu wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w obrębie woj. Lubelskiego, nie później jednak niż trzy dni po podpisaniu umowy Wykonawca rozpocznie dostawy po ostatecznej deklaracji miejsc dostaw lub po upłynięciu trzech dni od podpisania umowy. 5. Rzeczowy i ilościowy zakres zamówienia: 5.1.Wymagane parametry techniczne cyfrowej czarno-białej kopiarki laserowej z funkcją drukowania sieciowego oraz z funkcją skanera sieciowego, będącej przedmiotem zamówienia: 5.1.1.Prędkość skanowania, kopiowania, drukowania: nie mniej niż 75 kopii-minutę. 5.1.2.Format kopii minimum: od A5 do A3. 5.1.3.Obsługa papieru o gramaturze minimum od 60 do 200 g-m2 z wszystkich podajników. 5.1.4.Obsługa papieru o gramaturze 216 g-m2. 5.1.5.Łączna pojemność podajników (bez podajnika ręcznego) minimum 4600 arkuszy A4 o gramaturze 75 g-m2. 5.1.6.Taca odbiorcza min. 2000 arkuszy. 5.1.7.Zmniejszenie/powiększenie: min. 25-400%. 5.1.8.Rozdzielczość drukowania - 1200 x 1200 dpi. 5.1.9.Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów o pojemności min. 100 ark. o gramaturze 75 g-m2. 5.1.10.Czas wydruku pierwszej strony poniżej 4 sekund. 5.1.11.Drukowanie sieciowe dwustronne. 5.1.12.Dostęp do urządzenia na hasło z możliwością monitorowania ilości wykonanych kopii/wydruków przez poszczególnych użytkowników. 5.1.13.Możliwość utworzenia min 500 kont dla użytkowników. 5.1.14.Bezpieczne drukowanie -wydruk poufny, zaszyfrowana transmisja danych. 5.1.15.Dysk twardy min 80 GB. 5.1.16.Pamięć 512 MB. 5.1.17.Języki drukowania: PCL 6-PCL 5e; emulacja PostScript 3. 5.1.18.Automatyczne rozpoznawanie formatu papieru. 5.1.19.Ekran dotykowy z obsługą języka polskiego z graficznym interfejsem. 5.1.20.Skanowanie do pliku w formacie PDF przeszukiwalny-bez limitu licencji. 5.1.21.Skanowanie sieciowe z szyby i ADF - kolorowe, dwustronne. 5.1.22.Skanowanie do pliku PDF. 5.1.23.Skanowanie do sieciowego serwera pliku, skanowanie do e-maila. 5.1.24.Zdalne zarządzanie i monitorowanie urządzenia poprzez sieć LAN. 5.1.25.Materiały eksploatacyjne: toner, bęben, fuser do samodzielnej wymiany przez użytkownika. 5.1.26.Funkcje wykończenia prac: zszywanie jedno- i wielopunktowe, zszywanie min 50 arkuszy, dziurkowanie dwuotworowe. 5.1.27.Dodatkowe materiały eksploatacyjne, które wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem: zszywki do urządzeń w ilości nie mniejszej niż 15 000 sztuk do każdej kopiarki, razem nie mniej niż 45 000 sztuk. 5.2.Warunki Serwisu Sprzętu: 5.2.1.Wykonawca zobowiązuje się utrzymywać urządzenia określone w rozdziale III punkt 5.1 SIWZ w stanie przydatnym do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, przy zachowaniu jego parametrów technicznych zgodnych ze specyfikacją producenta, przez okres 48 miesięcy od daty dostawy Sprzętu. 5.2.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach opłaty okresowej należy usuwanie awarii Sprzętu, dostarczanie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (czarny toner, bęben, fuser) oraz niezbędnych części zamiennych na własny koszt. 5.2.3.Do obowiązków Wykonawcy nie należy dostarczanie papieru oraz zszywek. Zamawiający używa papieru o następującej jakości: od 60 do 216 g-m2, białość 161 dpi oraz 146 dpi. Wykonawca oświadcza, że jest to papier właściwy do zaoferowanego Sprzętu. 5.2.4.Wykonawca w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia przybędzie do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego i podejmie czynności mające na celu usunięcie usterek. Zgłoszenia do Wykonawcy mogą być dokonywane pocztą elektroniczną, faksem lub pocztą. 5.2.5.Zamawiający obowiązany jest zapewnić Wykonawcy dostęp w Dni robocze do Sprzętu w celu realizacji czynności objętych umową/zamówieniem. 5.2.6.Obsługa serwisowa Sprzętu może być dokonywana wyłącznie przez Wykonawcę, który ma autoryzację na sprzedaż i serwis zamawianego Sprzętu. 5.2.7.W razie nie usunięcia usterek Sprzętu w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia, Wykonawca dostarczy zastępcze urządzenie najpóźniej czwartego dnia po dniu zgłoszenia na okres wykonywania naprawy. 5.2.8.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w postaci opłaty miesięcznej. Opłata ta obliczana będzie jako iloczyn liczby wykonanych kopii przy użyciu Sprzętu oraz stawki za jedną kopię, określonej w ofercie. 5.2.9.W celu ustalenia opłaty miesięcznej Wykonawca będzie odczytywać stan licznika Sprzętu najpóźniej w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca w obecności pracownika Zamawiającego. Odczyt stanu licznika będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. 5. Odbiory zamówionego przez Zamawiającego Sprzętu (wraz z materiałami eksploatacyjnymi), zostaną potwierdzone w formie protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Protokoły odbioru stwierdzające prawidłowe wykonanie umowy, stanowią podstawę do wystawienia faktury VAT. 6. Zamawiający odmówi odbioru części lub całości zamówionego Sprzętu (lub/i materiałów eksploatacyjnych), sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru w przypadku stwierdzenia, że dostarczony Sprzęt (wraz z materiałami eksploatacyjnymi): 6.1. są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne; 6.2. posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia; 6.3. posiadają ślady uprzedniej eksploatacji; 6.4. posiadają inne istotne wady obniżające ich wartość lub uniemożliwiające włączenie ich do normalnej eksploatacji. Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin dostarczenia Sprzętu/materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na Sprzęt na okres nie krótszy niż 48 miesięcy. Termin w stosunku do przedmiotu sprzedaży biegnie od daty protokolarnego przejęcia. 8. Inne zobowiązania Wykonawcy: 8.1.Przestrzeganie przepisów p. pożarowych i bhp podczas wykonywania prac. 8.2.Odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w budynku i jego składnikach ruchomych podczas wykonywania prac. 8.3.Utrzymywanie stałego kontaktu ze wskazanym (załącznik nr 3 do Umowy) przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas prac. 9. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach