Miejski Zakład Pogrzebowy ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Jana Kilińskiego 57/59
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 215 12 60 , fax. 42 215 12 60
- Data zamieszczenia: 2013-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Pogrzebowy
ul. Jana Kilińskiego 57/59 57/59
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 215 12 60, fax. 42 215 12 60
REGON: 10101115500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzppabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trumien w 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w skali jednego roku dostawa trumien do pochówku , transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Dostawa dokonana zostanie na adres Miejskiego Zakładu Pogrzebowego w Pabianicach przy ul. Kilińskiego 57/59(łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia).Dostawy będą realizowane po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, faxem lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) w terminie jednego dnia roboczego ( t.j. w następnym dniu roboczym po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego) przy czym wielkość optymalnej dostawy równa się 4 sztuki a wielkość minimalnej dostawy może się równać 1 sztuka . Zamawiający informuje, że przy dostawie będącej przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji .Oznacza to, że podane w formularzu oferty ilości rodzajów trumien są wielkościami szacunkowymi i w zależności od ilości realizowanych pochówków mogą odbiegać od wielkości planowanej o (+) ; (-) 30%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392961004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzppabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną